Salon automobila u Parizu mjesto je premijere prvog SUV-a s oznakom RS u povijesti ?eškog proizvo?a?a, koji je ve? dokazao kako se i model sa sedam sjedala može izvrsno sna?i na stazi Nürburgring, pa ne ?udi da je Škoda Kodiaq RS velika zvijezda salona.
Škoda Fabia RS više se ne proizvodi zbog financijskih razloga, tako da je jedini model ?eškog proizvo?a?a automobila s oznakom RS – Octavia RS. I tako je to bilo do ove jeseni i salona u Parizu kad je predstavljena Škoda Kodiaq RS.
Pod haubom se nalazi dizelaš 2.0 TDI BiTurbo sa 240 KS i 500 Nm, koji snagu šalje na sve kota?e putem 7-stupanjskog automatskog mjenja?a s dvostrukom spojkom (ru?ni mjenja? ne?e biti u ponudi). Ubrzanje do 100 km/h traje okruglo 7 s, a najve?a brzina iznosi 220 km/h. Impresivno, no ako ga usporedimo s najsnažnijom izvedbom Volkswagen Tiguana, koja koristi identi?an motor, brzo dolazimo do zaklju?ka kako je Nijemac do stotke brži za 0,3 sekunde, a najve?a brzina mu je ve?a za 8 km/h. Dakle, koliko god Škoda Kodiaq RS bio dobar, ipak je pomalo uškopljen kako ne bi kanibalizirao prodaju skupljeg brata.
Koliko je u?inkovit na stazi dokazala je proslavljena voza?ica Sabine Schmitz koja je krug na stazi Nürburgring prošla za svega 9 minuta i 29,84 sekunde, što je izvrstan rezultat za dizelski SUV sa sedam sjedala.
Unutrašnjost je opremljena kombinacijom kože i Alcantare, dodatnu notu dodaje virtualan kokpit, a vanjski izgled nabijen je diskretnim karoserijskim dodacima i 20-colnim naplacima. Škoda Kodiaq RS je i prvi model koji uvodi tehnologiju Dynamic Sound Boost koji omogu?ava da dizelski motor zvu?i znatno agresivnije.
Škoda Kodiaq RS uvodi i novi logo. Oznaka VRS više ne?e biti zelene boje, ve? crvene. ?esi kažu da crvena bolje simbolizira Kodiaq RS kao jurilicu. Škoda je prvi put RS logo upotrijebila 1974. na dva relijaška prototipa, a prva prava cestovna Škoda RS bila je Octavia, koja je predstavljena 2000. godine.