Škoda kre?e s elektrifikacijom kompletne game pa ?e nakon redizajna Superba, koji stiže slijede?e godine s plug-in hibridnom izvedbom, krenuti u razvoj hibridne kombinacije koju ?e kupcima nuditi nova Škoda Octavia.
Obzirom da ?e se temeljiti na ve? dokazanoj platformi MQB koja donosi solidnu uštedu na masi, ?eški stru?njaci smatraju kako ?e se time nadoknaditi nešto ve?a masa hibridnog pogonskog sklopa kakav ?e imati nova Škoda Octavia RS.
Premda još nije potvr?eno, sve je izglednije kako ?e blagim pove?anjem gabarita postaviti nova mjerila u klasi po pitanju prostranosti, a pogotovo po pitanju obujma prtljažnika. Ono što je sigurno jest da se ?etvrta Škoda Octavia (odnosno peta generacija ako ra?unamo i original iz 1959. godine) odri?e dvostrukih svjetala pa ?e se vratiti provjerenom jednodijelnom dizajnu. Premda je prodaja aktualnog modela na rekordnim razinama, te iz godinu u godinu bilježi dvoznamenkasti rast, analiti?ari, ali i prodajni predstavnici marke smatraju kako bi rezultati bili još bolji da je dizajn svjetala bio manje radikalan.
No, vratimo se najpaprenijoj izvedbi. Aktualna Škoda Octavia RS za pogon koristi 2-litrenog turbobenzinca sa 245 KS, koji ju do 100 km/h potjera za 6,6 sekundi. Hibridni pogonski sklop novog razvijat ?e kombiniranu snagu od najmanje 270 KS, ali još uvijek nije potvr?eno ho?e li to biti kombinacija postoje?eg 2-litrenog turbobenzinca i elektromotora ili koktel motora 1.5 TSI i elektromotora.
Takva kombinacija predstavljena je na salonu automobila u Parizu. Studija Škoda Vision RS Concept najavila je smjernice razvoja nove generacije modela Rapid, ali je poslužila i kao demonstracija najsuvremenije hibridne tehnologije kojom raspolaže ?eški proizvo?a?. Naime, za pogon koristi kombinaciju turbobenzinca 1.5 TSI sa 150 KS i elektromotora sa 102 KS.