Problem je u sustavu regeneracije ispušnih plinova pa ?e ?ak 1,6 milijuna vlasnika dizelskih modela morati oti?i u servis na otklanjanje kvara, a uprava proizvo?a?a iz Münchena naglasila je kako apelira na vlasnike da opoziv shvate ozbiljno.
Naime, prvotno je u kolovozu objavljen opoziv 480.000 vozila, od kojih se 324.000 nalazilo u Europi, no detaljnom istragom zaklju?ili su kako je najbolje u servise pozvati vlasnike 1,6 milijuna vozila.
Svi opozvani modeli za pogon koriste 4-cilindarske i 6-cilindarske dizelaše, a proizvedeni su izme?u kolovoza 2010. i kolovoza 2017. godine.
Da stvar treba shvatiti ozbiljno0 najbolje dokazuje podatak da je zbog iste greške u Južnoj Koreji zabilježeno 40 požara na modelima BMW-a. Južnokorejski vlasnici ve? su se udružili pa je njih 13 dobilo tužbe protiv bavarskoj proizvo?a?a automobila te odštete od oko 4500 dolara.