Premda su postojale odre?ene najave kako ?e društvo iz Ingolstadta odraditi downsizing i u osvježeni Audi R8 ugraditi turbobenzinski V6, to se nasre?u nije dogodilo.
Pokreta? adrenalina ostao je atmosferski motor 5.2 V10, koji u baznoj izvedbi razvija 560 KS i 550 Nm, što je pove?anje od 30 KS i 10 Nm u usporedbi s dosadašnjim modelom. Sprint do stotke traje 3,4 sekundi u coupe verziji, a 3,5 s u kabrioletu, dok najve?a brzina iznosi 324, odnosno 322 km/h.
U paprenijoj izvedbi Audi R8 V10 Performance Quattro isti motor ispaljuje 610 KS i 580 Nm, odnosno 10 KS i 20 Nm više od prethodnika. To je dovoljno za katapultiranje do stotke za 3,1 sekundu u coupeu i 3,2 s u kabrioletu. Najve?a brzina iznosi 331, odnosno 329 km/h.
Ovjes je potpuno nov pa je stabilnost osjetno poboljšana, dok je direktniji volan zaslužan za bolji užitak vožnje. Oštriji dizajn dodatno naglašava paklene performanse, ali istodobno zadržava vizualan identitet.
Prodaja po?inje u velja?i 2019. godine, a cijene zasad nisu poznate.