U sklopu najve?eg tuning sajma na svijetu SEMA održano je istraživanje koje je dokazalo kako Milenijaci obožavaju tuning automobila i ne libe se potrošiti velik novac.
To je suprotno sve ?eš?em mišljenju kako današnja omladina sve manje prati zbivanja u autoindustriji i sve im je prihvatljiviji koncept car sharinga, samovoze?ih automobila i ostalih suvremenih novotarija.
Primjerice, ?ak 82 posto 23-godišnjaka posjeduje voza?ku dozvolu, a 32 posto njih je barem jednom posegnulo za nekim od tuning dodataka kako bi unaprijedili svoj automobil. O?ekivano, gotovo polovica ulaganja otpada na izmjenu naplataka i guma, dok više od 40 posto njih ulaže u karoserijske dodatke.
Zanimljivo, svega 15 do 20 posto ljubitelja tuninga poseže za modifikacijom motora i sustava prijenosa snage. Važniji im je vizualan dojam. Žene pritom nisu po strani, jer u ukupnoj masi kupaca tuning dodataka sudjeluju s prili?nih 32 posto.
Prema posljednjim podacima svjetsko tuning tržište godišnje zabilježi transakcije vrijednosti ve?e od šest milijardi eura.