Poznavateljima drift scene Miloš ?or?evi? Zeka nije nikakva novost, no, oni slabije upu?eni svakako su zaslužili saznati ponešto više o ovom drift majstoru iz Srbije.
Mladi? koji je obilježio prethodne dvije godine prvenstva SDC postao je prava drift zvijezda Balkana. Njegov je uspjeh tim ve?i što je aktivno s natjecanjima krenuo tek 2016. godine. Ve? u prvoj godini osvojio je prvo mjesto u Adria Drift prvenstvu u Mladenovcu, a sezonu je završio na drugom mjestu u SDC-u, dok je ve? 2017. godine osvojio i SDC.
Miloš ?or?evi? Zeka ro?en je u Kragujevcu 1992. godine, gdje i danas živi s obitelji. Prva utrka u karijeri bila je u ?a?ku, a na startu se pojavio za volanom legendarne ‘kockice’, odnosno BMW-a E30 s 3-litrenim motorom te ovjesom prilago?enim za natjecanje u driftu.
Driftom se zapravo po?eo baviti sasvim slu?ajno. Prvi izbor bile u mu motociklisti?ke utrke, ali zbog odre?enih problema morao je odustati pa je izbor pao na natjecanje u driftu, jer smatra kako je ta disciplina odre?ena vrsta umjetnosti, koja zahtjeva iznimnu voza?ku vještinu.
No, na kraju se izbor pokazao odli?nim. Naime, Miloš ?or?evi? Zeka ve? je osvojio 23 pehara, od ?ega osam inozemnih, a proglašen je i Rookie of the year. Drift prvenstvo u Srbiji – SDC – bila je dobra odsko?na daska za inozemne nastupe, kao što su:
– King of Europe drift pro series Austrija i Grcka
– Croatian Drift Challenge koji se naravno vozi u Hrvatskoj
– Adria Drift Series- Ma?arska, Slovenija i Hrvatska
Ove godine je Miloš ?or?evi? Zeka po prvi puta nastupao na jednom od najelitnijih drift natjecanja na svijetu – Drift Masters GP, koji se vozio u Rigi.
Miloš ?or?evi? Zeka, nažalost, kao i ve?ina driftera s Balkana nema sponzore, koji bi mu financijski pomagali oko priprema, pa se financira samostalno i uz pomo? roditelja koji ga maksimalno podržavaju i prate na svim utrkama.
BMW E30 nije bio dovoljan za ozbiljnije rezultate pa Miloš ?or?evi? Zeka sad za nastupe koristi BMW M3 E46, koji ima ugra?en turbopunja? pa raspolaže s više od 700 KS. Karoserija je od polimernih kompozita, mjenja? je automatski sekvencijalni, ovjes je kombinacija KW amortizera i Wisefab opruga…
Za sve modifikacije zaslužna je tvrtka DAK MOTORSPORT iz Hrvatske.
Kako Miloš ?or?evi? Zeka juri svojim BMW-om M3 provjerite u videu…