Focus je ranije ove godine osvojio maksimalnih 5 zvjezdica na testiranju Euro NCAP-a, kao jedan od prvih automobila s maksimalnim rezultatom prema novim strožim kriterijima.
Osim toga, Euro NCAP je nedavno pohvalio tehnologije koje su ugra?ene u Focus kako bi iskustvo vožnje bilo udobnije, manje zahtjevno za voza?a i koje voza?ima pomaže izbje?i ili ublažiti prometne nesre?e. Focus je razvijen pomo?u Fordovog novog sigurnosnog testnog centra vrijednog 15,5 milijuna eura smještenog u Kolnu.
“Ništa nam nije važnije od sigurnosti naših kupaca, a Ford vjeruje da su pametne tehnologije koje pomažu voza?ima izbjegavanje opasnih situacija jednako važne kao i razvoj ?vrstih vozila koji ?e biti sigurni za putnike u slu?aju nesre?e”, kazao je Helmut Reder, globalni direktor za B I C segment, Ford of Europe.
Aktivna i pasivna sigurnost
Novi Ford Focus nudi širi raspon zna?ajki pomo?i voza?u od bilo kojeg Fordovog vozila u povijesti, podržan s tri radara, dvije kamere i 12 ultrazvu?nih senzora, a sve kako bi vožnja bila udobnija, manje zahtjevna i sigurnija. Osim toga, napredna struktura karoserije i sigurnosne to?ke izra?ene od ?elika visoke ?vrsto?e dizajnirani su kako bi zaštitili putnike u slu?aju nesre?e.
Euro NCAP je ranije ove godine pohvalio Focusove tehnologije koje donose odli?nu ravnotežu izme?u sustava potpore voza?u i osje?aja voza?a da on ima kontrolu nad vozilom uz mali rizik da voza? postane pretjerano oslonjen na tehnologije dok su sustavi jednostavni i intuitivni za uporabu.
Novi centar za crash testove
Novi Focus je prvo Fordovo vozilo optimizirano korištenjem novog pogona za ispitivanje crash testovima na novoj testnoj traci u Merkenich tehni?kom centru. Centar vrijedan 15,5 milijuna eura dovršen je po?etkom 2018. godine, a Fordovim inženjerima omogu?uje finu prilagodbu sustava pasivne sigurnosti za poboljšanje sigurnosti putnika.
U centru se može izvršiti do ?etiri crash testova dnevno, koriste?i hidrauli?ki pogonski sustav za udar u zaustavljeno vozilo ekvivalentom sile od 250 tona, imitiraju?i ubrzanje do 80 puta sile gravitacije, koje se pojavljuju u realnim prometnim nesre?ama na cesti.
Kamere koje mogu snimiti 1000 slika u sekundi omogu?avaju inženjerima detaljno prou?avanje ponašanje zra?nih jastuka, sjedala, karoserije i sigurnosnih zona. Najnovija generacija testnih daju podatke iz 70 osjetljivih senzora na klju?nim anatomskim mjestima uklju?uju?i 15 akcelerometara samo u glavi.
“Pravi crash testovi daju nam pravo bogatstvo informacija, ali postavljanje i sami testovi traju predugo. Virtualni testovi se obavljaju brzo, ali još uvijek nisu dovoljno pouzdani. Naš novi testni poligon premoš?uje jaz izme?u stvarnog i virtualnog svijeta, kako bi mogli brže donositi poboljšanja u vozila što ?e rezultirati sigurnijim automobilima“ – rekao je Stephan Knack, šef Fordova crash test centra u Kölnu.
Novi Focus sada je u prodaji u Europi kao peterovratni hatchback, karavan i ?etverovratni sedan na odabranim tržištima. Nudi se u modernim paketima opreme Trend i Titanium, sportskom opremom ST-Line te prestižnom Vignale opremom.
Uskoro ?e na tržištu biti dostupan i prvi Focus Active crossover.