Kad je stigao na tržište Porsche 918 Spyder bio je jedan od najbržih automobila na svijetu, a nasljednik ?e dodatno podi?i letvicu.
Trolist hibridnih hipersportaša pokrenuo je evoluciju. Nikad prije proizvo?a?i najbržih automobila na svijetu nisu posegnuli za elektromotorom. No, tradicija je tu kako bi se kršila.
Porsche 918 Spyder, Ferrari LaFerrari i McLaren P1 pokazali su kako se hibridna tehnologija u?inkovito može staviti u funkciju performansi. Uspjeli su u tome na zadivljuju?i na?in. Kombinacijom atmosferskog benzinca 4.6 V8 i dva elektromotora Porsche 918 Spyder (na slici) razvijao je 887 KS i 1280 Nm.
Sprint do stotke za 2,5 sekunde i najve?a brzina od 345 km/h izazivali su divljenje. Još 2013. godine krug na legendarnoj stazi Nürburgring prošao je za 6 minuta i 57 sekundi.
No, današnji sportaši su osjetno brži… Trenuta?ni rekorder je Lamborghini Aventador SVJ vremenom 6:44,97 ?ime je nadmašio Porsche 911 GT2 RS za 2,3 sekunde.
Nasljednik modela Porsche 918 Spyder isti ?e zadatak morati obaviti za najviše 6:30, barem tako Nijemci najavljuju te pritom isti?u kako još uvijek ne znaju koji ?e pogon koristiti, ali to vrijeme na stazi Nürburgring moraju posti?i. Sve ostalo smatrat ?e se neuspjehom.