Projekt Bloodhound SSC godinama se razvijao u Velikoj Britaniji, a cilj mu je bio posti?i brzinu od 1000 mph, odnosno 1609 km/h.
No, financijske poteško?e su mu presudile pa je završio u ropotarnici prije nego li je i pokušao srušiti aktualan rekord. Dodatnih 28 milijuna eura, koliko je bilo potrebno da se sve pripreme privedu kraju, pokazalo se prevelikim zalogajem. Investitori se nisu pojavili pa je Bloodhound SSC sad i službeno ugašen.
Ambicije su o?ito bile prevelike. Na kraju Bloodhound SSC ne samo da nije uspio srušiti aktualan rekord, nego je otišao u povijest s najve?om postignutom brzinom od mršavih 320 km/h tijekom jedne od testnih vožnji.
Tako je brzina od 1227 km/h koju je postigao Andy Green vozilom Thrust SSC još davne 1997. godine i dalje najve?a brzina koju je neko vozilo postiglo na Zemlji. Tada je probio zvu?ni zid, a isti je ?ovjek trebao u?i u povijest probijanjem ?arobne granice od 1000 mph. Naime, Andy Green bio je voza? i u projektu Bloodhound SSC.
Preko 100 zaposlenika godinama je razvijalo Bloodhound SSC. Vozilo duga?ko gotovo 13 metara, široko 2,5 i visoko tri metra za pogon je koristio ?ak tri motora ukupne snage od nevjerojatnih 134.000 KS, ali razli?ite namjene. Mlazni motor EJ200 aviona Eurofighter Typhoon trebao ga je potjerati do 480 km/h, a nakon toga bi nastupao raketni motor. Tre?i motor u cijeloj pri?i je kompresorski benzinac 5.0 V8 iz Jaguara ?ija je jedina uloga bila prepumpavanje goriva u raketne motore.
Stru?njaci involvirani u projekt izra?unali su kako ubrzanje od 1609 km/h ne bi trebalo trajati duže od 42 sekunde.
Projekt Bloodhound SSC bazirao se na donacijama, a u najboljim danima imali su više od 350 sponzora, no, kontinuirano kašnjenje s razvijem i pove?anje troškova na kraju su im presudili.