Aston Martin Valkyrie je ?istokrvni bolid s cestovnom homologacijom, a za pogon koristi atmosferski 6.5-litreni V12 motor koji se vrti ?ak 11.100/min.
Benzinac razvijen u suradnji s renomiranom tvrtkom Cosworth, koja je primijenila sva bogata znanja ste?ena u pripremama motora za bolide Formule 1, ispaljuje okruglo 1000 KS pri 10.500/min. Omjer pritom iznosi impresivnih 154 KS po litri obujma, a koliko je trka?i nastrojen s konstrukcijskog stajališta najbolje ilustrira podatak o najve?em okretnom momentu koji iznosi mršavih 740 Nm pri 7000/min. Klipnja?e su izra?ene od Titana, a radilica i klipovi materijalom i obradom vrlo su sli?ni onima iz F1 bolida. Takav ekstreman pristup omogu?io je visoku brzinu vrtnje motora, ali i iznimno malu masu pa motor na vagu donosi svega 206 kilograma.
No, nedostatak momenta atmosferskog benzinca nadopunit ?e elektromotor. Naime, Aston Martin Valkyrie je hibrid, a kombinacijom benzinca 6.5 V12 i elektromotora razvija ukupnu snagu od 1130 KS. Specifikacije elektromotora i baterijskog paketa još nisu objavljene. Zna se jedino da je za taj dio zadužen Mate Rimac.
O performansama još nema govora, ali uprava je još jednom potvrdila kako ?e Aston Martin Valkyrie imati omjer mase i snage od 1:1, što je jamstvo paprenog karaktera.
Proizvodnja kre?e u drugom kvartalu 2019. godine, a ograni?ena je na 175 primjeraka. Svega 150 bit ?e ih namijenjeno cestovnoj upotrebi, dok ?e se preostalih 25 koristiti isklju?ivo za nastupe u raznim auto-moto natjecanjima.
Aston Martin Valkyrie koštat ?e od tri milijuna eura naviše. Plus davanja, naravno.