Ve? letimi?nim pogledom na specifikacije i fotografije nasljednika Rapida, modela Škoda Scala, nije bilo teško zaklju?iti da je napravljen odli?an posao.
Detaljnijom analizom jasno je da nova Škoda Scala puca iznad Golfa sedme generacije, odnosno trasira nove tehnologije za Volkswagen Golf VIII, no, izgledno je i kako ima brojne adute kojima može ugroziti Audi A3. Sve je izvedeno odli?no ili vrlo dobro pa je Audi A3 tek u blagoj prednosti pa ?e se brojni kupci, s pravom zapitati, vrijedi li predstavnik iz Ingolstadta toliku razliku u cijeni?
Može li se Škoda Scala nametnuti kao jeftinija alternativa za Audi A3 Sportback? Može u svakom pogledu, ?ak i bez dodatka ‘jeftinija’!
Ljepota je u o?ima promatra?a, ali mnogi ?e se složiti da je Škoda Scala privla?nija nego Audi A3 Sportback. U svakom je slu?aju originalnija. Audi je ve? odavno dosadio pa je na dizajnu itekako osjetan nedostatak ideja… Ili hrabrosti?
Škoda Scala vodi i po pitanju dimenzija. Ima me?uosovinski razmak od 2649 mm, a Audi 2637 mm, kao i prtljažnik koji je sa 467 litara znatno izdašniji od 380 s koliko raspolaže A3 Sportback. U unutrašnjosti je situacija barem podjednaka. Škoda Scala ima 10,25-in?ni ekran s digitalnim instrumentima i 9,2-in?ni Infotainment sustava, dok Audi A3 Sportback ima 12,3-in?ni ekran s digitalnim instrumentima, ali znatno manji Infotainment sustava.
Premda je nova Škoda Scala tek predstavljena pa ju nismo imali prilike isprobati, za o?ekivati je kako su korišteni materijali niže klase kvalitete od onih u Audiju. No, najava sustava bitnih za komfor i sigurnost otkriva kako Scala ne?e biti u podre?enom položaju.
Prodaja nasljednika Rapida kre?e u po?etkom prolje?a 2019. godine pa cijene još nisu formirane, ali za o?ekivati je da ?e osnovna Škoda Scala biti od 6000 do 7000 eura jeftinija od usporedivog Audija A3 Sportback. Dakle, jasno je što ?e kupci izabrati.