Hyundai je u ?udnoj šumi Bolesne bra?e, kao dio zagreba?kog adventa, premijerno predstavio novi Hyundai Tucson. Najprodavaniji Hyundai model, globalno, ali i u Hrvatskoj, od prosinca je dostupan u svim ovlaštenim Hyundai prodajnim salonima u Hrvatskoj.
Za osvježen i odvažan izgled novog Hyundai Tucsona zaslužni su, izme?u ostaloga:
• Nova prednja kaskadna maska;
• Novi dizajn aluminijskih naplataka;
• Potpuno novi kokpit;
• Novi 7“ lebde?i ekran (touchscreen);
• Full LED sa sustavom automatskog paljenja dugih svjetala;
• Krell premium sound sustav s 8 zvu?nika;
• Novi motori: 1.6 GDI 132 KS, 1.6 CRDI 115 i136 KS.
U novom Hyundai Tucsonu zainteresirani kupci ?e prona?i veliku inovaciju u povezivosti, dizajnu i sigurnosti. Osim toga, novi benzinski motor snage 132 KS i dizelski motori snage 115 i 136 KS, poboljšavaju u?inkovitost automobila, što ga ?ini još pouzdanijim pratiteljem na cesti. Nadalje, opremljen je najinovativnijim sigurnosnim zna?ajkama, klasi?nim zna?ajkama udobnosti i prakti?nosti, uklju?uju?i novi Display Audio sustav i Krell premium sound sustav s 8 zvu?nika.
Osim toga, novi Hyundai Tucson prvi put nudi Surround View Monitor i Smart Cruise Control sa Stop i Go sustavom. Hyundai je predstavio novi Tucson uz slogan „Naporan rad se isplati“ i pjesmu „Lucky guy“. Slogan je razvijen na temelju analogije duha ustrajnosti i predanosti Tucsonovoj ciljnoj skupini i marki Hyundai. Naglašava kako uspjeh nije slu?ajnost. Hyundaiju i njegovim kupcima naporan rad nije nepoznanica, oni postižu uspjeh kroz svoju disciplinu i ambiciju. „Lucky guy“ poru?uje kako ono što drugima izgleda kao puka sre?a, zapravo dolazi kao rezultat istinske predanosti, što više radite – više sre?e imate!
Pozivamo sve zainteresirane kupce da posjete ovlaštene Hyundai prodavatelje i da dogovore testne vožnje s novim Tucsonom, a više informacija nalazi se na www.hyundai.hr .