Novi Mercedes-Benz CLA Coupé

0
1040

Novi Mercedes-Benz CLA Coupé nije samo najemocionalnije vozilo u svojoj klasi nego je i vrlo inteligentno: od MBUX Interior Assist su?elja, koje prepoznaje geste upravljanja i nudi inteligentna rješenja u unutrašnjosti, te proširene stvarnosti za navigaciju i razumijevanje indirektnih glasovnih naredbi do ENERGIZING COACH sustava koji pruža individualne fitnes preporuke, novi CLA nudi niz pametnih rješenja.

Tako?er postoje dovitljivi detalji što se ti?e aerodinamike i novih funkcija Intelligent Drive paketa pomo?i u vožnji. Dizajn isti?e karakter coupéa sa svojim izduženim oblikom i dizajnerskim elementima kao što su poklopac motora s bubrezima ili stražnja registarska plo?ica koja je pomaknuta prema dolje. Kao takav i dalje održava status dizajnerske ikone svog prethodnika.

Mercedes-Benz s MBUX su?eljem unapre?uje upravljanje automobilom i komunikaciju s vozilom od trenutka kad je predstavljena A-klasa. ”Dosegli smo novu razinu s inteligentnim sustavom pomo?i u unutrašnjosti u kompaktnoj klasi, koji prepoznavanjem gesti i pokreta olakšava prirodne operacije,” kaže Ola Källenius, ?lan Upravnog odbora kompanije Daimler AG, zadužen za istraživanja grupe i razvoj Mercedes-Benz automobila. ”To nije jedina zna?ajka s kojom model CLA nudi visoku razinu automobilske inteligencije.”

“S prvim modelom CLA postigli smo veliki uspjeh prodavši približno 750.000 vozila te smo stvorili potpuno novi segment coupe modela sa ?etiri vrata,” dodaje Britta Seeger, ?lanica Upravnog odbora kompanije Daimler AG, odgovorna za oglašavanje i prodaju Mercedes-Benz automobila. ”Novo izdanje modela CLA je dodatno inteligentno razvijeno te je još više emocionalno i sportsko u odnosu na prethodnika. U kombinaciji s novim sustavima upravljanja postavlja nove standarde u cijeloj klasi.”

Ova nova generacija kompaktnih modela doprinijela je uvelike pomla?ivanju i promjeni imidža marke Mercedes-Benz. Model CLA je posebno bitan za osvajanje i zadržavanje ovih klijenata. Model CLA Coupé je na ameri?kom tržištu predstavljen 2013., što ga ?ini prvim kompaktnim Mercedes-Benz modelom na ovom tržištu. U vremenima najbolje prodaje, više od dvije tre?ine kupaca modela CLA u SAD-u prije je vozilo konkurentske marke. U prosjeku, CLA klijenti u SAD-u su oko deset godina mla?i nego tipi?ni Mercedes-Benz klijent. I u Europi su CLA klijenti me?u najmla?ima u Mercedesovom portfelju.

U 2017., jedan od dva klijenta u Europi prije je vozio/la konkurentsko vozilo. Preko 75 posto europskih klijenata koji su prethodno vozili CLA kao coupe ili Shooting Brake izvedbu ponovo su odabrali Mercedes-Benz za svoje sljede?e vozilo. Ukupno, približno 750.000 prodanih modela prve generacije CLA Coupé i CLA Shooting Brake zna?ajno je doprinijelo uspjehu ovog kompaktnog automobila.
Novi CLA tako?er ?e tijekom prve godine biti dostupan i kao Edition 1 izvedba. U smislu vanjštine i unutrašnjosti, ova specijalna izvedba ograni?ene serije uklju?uje niz vizualnih detalja koji isti?u njenu ekskluzivnost. Novi CLA proizvodit ?e se u tvornici Kecskemét (Ma?arska), a na tržištu ?e se pojaviti u svibnju 2019.

Dizajn: ?iste emocije
“Kao coupe sa ?etiri vrata, novi CLA intrigira svojim ?istim i zavodljivim dizajnom i postavlja nove standarde DNK dizajnerskog izri?aja ‘senzualne ?isto?e’. Impresionira svojim savršenim proporcijama, odražavaju?i prvu dizajnersku skicu: dugi i izduženi poklopac motora, kompaktnu kabinu, široki trag kota?a s izvu?enim lukovima kota?a i našim tipi?nim GT stražnjim krajem sa svojim snažnim prepoznatljivim ‘ramenima boce Coca Cole’,” kaže Gorden Wagener, direktor dizajna kompanije Daimler AG. “Ukratko – model CLA Coupé ima potencijal postati moderna dizajnerska ikona.”

Kombinacija duge i izvu?ene ulazne linije iznad prozora i vrata bez okvira modelu CLA Coupé pruža njegov nepogrešivi sportski i elegantni karakter. Prednjim krajem dominira prednja maska koja je nagnuta prema naprijed kao nos morskog psa s dugim i izvu?enim poklopcem motora s istaknutim bubrezima.
Tanka prednja svjetla s nisko postavljenim poklopcem motora i prednjom maskom u obliku dijamanta sa središnjom zvijezdom stvaraju sportsko lice vozila. Dvodijelna uska stražnja svjetla i registarska plo?ica ugra?ena u branik ?ine stražnji kraj modela CLA posebno širokim.

S kabinom, koja je pomaknuta unazad, sportski GT stražnji kraj postiže ravnotežu izme?u elegancije i sportske note. Uklju?uju?i spuštene linije, precizno izvedeni bo?ni profil pruža zanimljivu igru svjetla i sjene. Doziranjem gornjeg oblikovanog ruba bo?nih stranica omogu?uje oblikovanje ekstremno miši?avih i atletskih ramena koja se protežu od lukova prednjih kota?a do oblikovanog stražnjeg kraja. U ravnini s vanjskim rubom karoserije, kota?i sa svojim izvu?enim lukovima kota?a i širokim tragom kota?a utjelovljuju dinami?nost i vozilu pružaju sportsku prisutnost.

Svi elementi u unutrašnjosti posloženi su u skladu sa sveobuhvatnim dizajnerskim temama ‘visoke tehnologije’ i ‘mladena?ke avangarde’ – bilo da se radi o upravlja?u, operativnom modulu kvake vrata, središnjoj konzoli ili sjedalima. Kao i u A-klasi, jedinstvena unutrašnja arhitektura posebno je oblikovana avangardnim dizajnom prednje plo?e: dizajneri su u potpunosti uklonili pokrov kokpita.

Zahvaljuju?i tome, glavni element prednje plo?e u obliku krila proteže se od jednih prednjih vrata do drugih bez vizualnog prekida. Široki zaslon je u potpunosti samostoje?i. Donji dio vizualno je odvojen od glavnog dijela prednje plo?e s ”utorom” te kao da lebdi ispred prednje plo?e. Ovaj efekt poja?ava ambijentalno osvjetljenje. Još jedna istaknuta zna?ajka su ventilacijski otvori sa sportskim izgledom turbine.

Koncept za njegove dimenzije: duži, širi i odrasliji

CLA Prethodnik Razlika
Vanjske dimenzije
Dužina mm 4688 4640 +48
Širina mm 1830 1777 +53
Širina uklj. vanjska osvrtna zrcala mm 1999 2032 -33
Visina mm 1439 1441 -2
Me?uosovinski razmak mm 2729 2699 +30
Prednji trag kota?a mm 1612 1549 +63
Stražnji trag kota?a mm 1602 1547 +55
Unutrašnje dimenzije
Maks. prostor za glavu, sprijeda mm 1023 1006 +17
Prostor za glavu, straga mm 908 905 +3
Prostor za noge, sprijeda mm 1062 1063 -1
Prostor za noge, straga mm 861 860 +1
Prostor u razini laktova, sprijeda mm 1457 1422 +35
Prostor u razini laktova, straga mm 1454 1410 +44
Prostor u razini ramena, sprijeda mm 1400 1391 +9
Prostor u razini ramena, straga mm 1372 1350 +22
Maks. širina prtljažnika mm 1444 1331 +113
Maks. dubina prtljažnika mm 1054 1030 +24
Širina otvora prtljažnika mm 891 629 +262
Kapacitet prtljažnika, VDA l 460 470 -10

Ovjes: izuzetno agilan i vrlo udoban
I u smislu dinamike vožnje, novi CLA održava obe?anje svog dizajna: široki trag kota?a (dodatnih 63 mm sprijeda i 53 mm više straga u usporedbi s prethodnikom) i niže središte ravnoteže dvije su klju?ne zna?ajke koje modelu CLA pružaju najviše sportske vozne karakteristike od svih modela u novoj generaciji kompakta marke Mercedes-Benz. Tehni?ke specifikacije uklju?uju odvojenu multi-link stražnju osovinu za smanjene vibracije i buku, Direct-Steer sustav kao dio standardne opreme i hidro-nosa?e sprijeda.

Naginjanje karoserije spre?ava stabilizator ve?eg promjera. Kao opcija, dostupan je sustav aktivnog namještanja tvrdo?e ovjesa koji voza?u pruža odabir izme?u udobnosti ili beskompromisnog sportskog ovjesa. Ponuda kota?a zapo?inje sa 16 in?a i kre?e se do 19 in?a, s dimenzijama guma od 205/60 R 16 do standardnih 225/40 R 19. ESP® sustav specijalno je prilago?en potencijalno visokim brzinama u zavojima i visokim performansama upravljanja modela CLA.

Jedna godina od premijere: MBUX nastavlja u?iti
Prije godinu dana, MBUX – Mercedes-Benz User Experience – postao je senzacija na svojoj svjetskoj premijeri na izložbi CES u Las Vegasu. Snažno ra?unalo, izvrsni zasloni i grafika, prilagodljivi prikazi, head-up prikaz u boji, navigacija s proširenom stvarnosti, softver koji može u?iti i ”Hej Mercedes” – klju?na rije? glasovnih naredbi koja proširuje konvencionalne automobilske standarde. To je na?in na koji Mercedes-Benz stvara revoluciju uporabe automobila i komunikaciju s njim. Sada, tvrtka sve podiže na višu razinu. MBUX Interior Assist su?elje olakšava prirodnu uporabu. Funkcija glasovnih naredbi prepoznaje tipi?ne odgovore u rastu?em broju domena. Zbog stalnog razvoja ovog sustava, tako?er je mogu?e u obzir uzeti specifi?ne pružatelje usluga za neku državu.

“U novom CLA može se iskusiti najnovija ina?ica glasovnih naredbi i kontrola za MBUX –Mercedes-Benz User Experience. Na primjer, glasovni asistent koji se odaziva na ‘Hej Mercedes’ može prepoznati i odgovoriti na zna?ajno kompleksnije upite,” kaže Sajjad Khan, ?lan regionalnog odbora Mercedes-Benz automobila za CASE i šef odjela digitalnih vozila i mobilnosti. “Nadalje, glasovni asistent više ne?e biti ometan razgovorom drugih putnika. Umjesto toga, odgovara samo na naredbe osobe koja je posljednja izgovorila ‘Hej Mercedes’, kako bi aktivirala sustav.”

MBUX Interior Assist: još ve?e iskustvo
Prepoznavanjem pokreta MBUX Interior Assist u unutrašnjost donosi dodatnu inteligenciju. Zahvaljuju?i inovativnoj tehnologiji, MBUX sada pruža podršku putnicima ?ine?i razne MBUX i funkcije udobnosti lakšima i intuitivnijima. Interior Assist radi u beskontaktnom na?inu rada i djeluje pri dnevnoj svjetlosti i u potpunom mraku.

Na primjer, omogu?uje prilago?avanje sadržaja prikaza ?im se ruka približi dodirnom zaslonu prednje plo?e ili dodirnoj površini središnje konzole. Individualni elementi istaknuti su u skladu s trenuta?no aktivnim izbornikom. Nadalje, sustav je u mogu?nosti razlikovati želje voza?a i suvoza?a te, na primjer, zna za ?ije sjedalo treba aktivirati funkciju masiranja.
Posebna zna?ajka Interior Assist sustava je funkcija osobnih omiljenih naredbi. Njoj se pristupa držanjem ruke iznad središnje konzole s raširenim kažiprstom i srednjim prstom u obliku slova V. Na taj na?in se bilo koja naredba koja se može kontrolirati preko MBUX sustava sprema radi lakšeg pristupa. Jedna tipi?na omiljena naredba je ”odvezi me ku?i”. Kako je sustav u mogu?nosti pouzdano prepoznati tko ga koristi, voza? i suvoza? mogu ?ak istom položaju ruke odrediti razli?ite omiljene naredbe.

Postoje i druge funkcije koje se mogu intuitivno kontrolirati, bez potrebe vježbanja odgovaraju?ih gesti i pokreta: na primjer, svjetlo za ?itanje može se u mraku upaliti i ugasiti kratkim pružanjem ruke prema osvrtnom zrcalu. Ako voza? u mraku ispruži ruku prema praznom sjedalu suvoza?a, sjedalo ?e automatski biti osvijetljeno. To olakšava pronalazak predmeta koji su ostavljeni na sjedalu. ?im se ruka osobe ukloni iz tog podru?ja, svjetlo se automatski ugasi.

“Hej Mercedes”: bolje razumijevanje i još pametniji odgovori
U modelu CLA može se tako?er iskusiti najmodernija glasovna kontrola. I u ovom slu?aju se koristi prepoznavanje sjedala sa kojeg dolazi naredba. Sustav glasovnih naredbi odgovara samo na naredbe osobe koja je posljednja rekla ”Hej Mercedes” kako bi aktivirala sustav. Zasad samo na ameri?kom tržištu, sustav glasovnih naredbi može prepoznati i odgovoriti na zna?ajno kompleksnije upite, na primjer: ”Koji za djecu prihvatljivi azijski restorani su u blizini, a koji nisu niti kineski niti japanski?” Tu je tako?er rastu?i broj domena za koje MBUX može prepoznati kompleksna pitanja i na njih brzo odgovoriti: ove domene uklju?uju sport (”Hej Mercedes, kako su igrali New York Knicks?”), burze (”Kako se mijenjala cijena dionica Applea u odnosu na Microsoft?”), izra?une (”Koji je korijen od 3?”) te op?enito znanje (”Koliko je veliki Teksas?”, ”Koliki je udio masti u avokadu?”).

ENERGIZING kontrola udobnosti: blagostanje tijekom vožnje
ENERGIZING kontrola udobnosti povezuje razne sustave udobnosti u vozilu. Inteligentne preporuke ENERGIZING COACH funkcije iz ENERGIZING Package Plus paketa su potpuno nove. Op?enito, ENERGIZING kontrola udobnosti sustavno koristi funkcije klima ure?aja i sjedala (grijanje, provjetravanje, masaža) kao i osvjetljenja i glazbe te omogu?uje stvaranje okruženja u skladu s raspoloženjem i potrebama klijenta.

ENERGIZING paketi: sljede?i korak inteligentne udobnosti
ENERGIZING paketi s ENERGIZING COACH funkcijom su novost. Ova usluga na osnovi inteligentnog algoritma preporu?uje jedan od programa ENERGIZING paketa ovisno o situaciji i individualnim potrebama. Mercedes-Benz vivoactive® 3 Smartwatch imao je svjetsku premijeru na izložbi CES. Ako se nosi ovaj sat ili neki drugi Garmin® kompatibilni ure?aj, osobni podaci kao što su razina stresa ili kvaliteta sna optimiziraju to?nost preporuka. Cilj je da se putnici osje?aju dobro i opušteno ?ak i tijekom zahtjevnih ili monotonih putovanja. Nadalje, broj otkucaja srca koji se dobivaju iz integriranog Garmin ure?aja prikazuju se na medijskom zaslonu.

Aerodinamika: inteligentno projektirana inteligentna rješenja
Na putu do serijske proizvodnje, tijekom simulacija, aerodinamika novog CLA prošla je zna?ajno dužu fazu optimizacije u odnosu na prethodnika, prije nego što su provedena prva mjerenja s modelima u vjetrotunelu. To je bilo mogu?e zbog ve?eg ra?unalnog kapaciteta i ve?eg iskustva rada sa simulacijskim alatima te njihove najbolje i naju?inkovitije uporabe u razvojnom procesu.
Klju?na prednost procesa simuliranja je u tome što je lakše odrediti to?ne proporcije oblika te prou?avati u?inak promjene oblika na protok zraka u drugoj to?ki, koja se nalazi prije ili nakon smjera protoka zraka, bez potrebe promjena na fizi?kom modelu. Rezultat tako?er postavlja standarde: A Cd vrijednost od 0,23.

Optimizacija je provedena uz usku suradnju s dizajnerima i posebno je bila intenzivna u podru?ju stražnjeg donjeg spojlera, prednje maske hladnjaka, utora svjetala za maglu (reljefni dijamantni oblik smanjen je prema kraju karoserije radi bolje aerodinamike) i visini difuzora. Potpuno su novi spojleri lukova kota?a sa svojim krilcima u uzdužnom smjeru; pomažu protok zraka oko kota?a uz minimalne gubitke. Fino aerodinami?no namještanje provedeno je na kota?ima i gumama – kako za standardne kombinacije kota?a i guma tako i za takozvane aero kota?e koji su tako izvedeni da se postigne najbolja mogu?a aerodinamika, a i da izgledaju atraktivno. Kao dio standardne opreme, u prednji dio vozila integriran je sustav zaklopki iza maske hladnjaka, koji regulira protok zraka kroz prostor motora. Skoro potpuno pokrivanje plo?ama podvozja uklju?uje prostor motora, glavnu podnicu, dijelove stražnje osovine i difuzor.

Intelligent Drive: funkcije iz S-klase
Model CLA ima najnovije sustave pomo?i u vožnji s kooperativnom podrškom za voza?a te time osigurava najvišu razinu aktivne sigurnosti u ovom segmentu s funkcijama koje su preuzete iz S-klase. U odre?enim situacijama CLA je po prvi put u mogu?nosti poluautonomno voziti. Kako bi to postigao, dobro prati situaciju u prometu. Poboljšani sustav kamere i radara omogu?uje mu da vidi do 500 metara ispred. Za funkcije pomo?i u vožnji CLA tako?er koristi podatke karata i navigacije. Na primjer, Active Distance Assist DISTRONIC sustav kao dio opcijskog Driving Assistance paketa u mogu?nosti je u raznim situacijama pružiti podršku na osnovi rute te prediktivno i prakti?no namjestiti brzinu, npr. prilikom ulaska u zavoje, križanja ili kružne tokove. Tako?er se u vozilu nalaze npr.

Active Emergency Stop Assist i intuitivno razumljivi Active Lane Change Assist sustavi.
Novi CLA standardno se oprema naprednim Active Brake Assist sustavom. Ovisno o situaciji, može u?inkovito pomo?i umanjiti posljedice stražnjeg sudara sa sporo kretaju?im vozilima ili vozilima koja se zaustavljaju ili miruju te ?ak s pješacima koji prelaze cestu i biciklistima, ili ih u potpunosti sprije?iti.
Active Lane Keeping Assist (tako?er dio standardne opreme) u mogu?nosti je upozoriti voza?a vibracijama u upravlja?u kada vozilo nehoti?no po?ne izlaziti iz vozne trake pri brzinama izme?u 60 i 200 km/h.

Ako vozilo prije?e punu liniju, može povu?i vozilo nazad u voznu traku aktiviranjem ko?nica na jednoj strani. U slu?aju isprekidane linije, takve intervencije doga?aju se samo ako postoji opasnost od sudara s vozilom u susjednoj voznoj traci (uklju?uju?i opasnost od prometa iz suprotnog smjera).
PRE-SAFE® PLUS sustav može prepoznati vjerojatni stražnji nalet na vozilo. Ako se opasnost od sudara ne ukloni, sustav tako?er snažno aktivira ko?nice vozila koje miruje, ?ime se smanjuje rizik od ozljeda smanjenjem trzaja prema naprijed koji je posljedica udara u stražnji dio vozila.

MULTIBEAM LED prednja svjetla: bolja vidljivost u svim uvjetima
Još jedan primjer automobilske inteligencije i prijenosa tehnologije iz luksuznog segmenta u kompaktnu klasu su opcijska MULTIBEAM LED prednja svjetla. Omogu?uju ekstremno brzo i precizno te elektroni?ki upravljano namještanje prednjih svjetala prema trenuta?nim uvjetima u vožnji. Svako prednje svjetlo modela CLA uklju?uje 18 individualno kontroliranih LED lampi. Temperatura dnevne svjetlosti ovih LED lampi ne umara o?i i ima pozitivni utjecaj na koncentraciju. Cesta ispred je precizno i odli?no osvijetljena. LED High Performance prednja svjetla dodatna su opcija. Novi CLA standardno je opremljen halogenim prednjim svjetlima s integriranim LED dnevnim svjetlima. Stražnja svjetla su tako?er dostupna s potpunom LED tehnologijom.

Pogonski sustav: start s najsnažnijim motorom
Model CLA koji je bio prikazan na prezentaciji u Las Vegasu bio je CLA 250 sa snažnim ?etiri-cilindri?nim benzinskim motorom (165 kW/225 KS, 350 Nm) i 7G-DCT mjenja?em s dvostrukom spojkom. Tijekom po?etka prodaje u svibnju ove godine bit ?e dostupna široka ponuda dizelskih i benzinskih motora s ru?nim mjenja?ima ili mjenja?ima s dvostrukom spojkom i 4MATIC pogonom na sve kota?e.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com