Prodaja nagra?ivanog posve elektri?nog vozila Nissan Leaf pove?ava se diljem Europe zahvaljuju?i sve ve?oj želji kupaca za kupnjom elektri?nih vozila. Norveška se pokazala iznimnim tržištem za model Leaf te se ondje više kupaca automobila odlu?uje za elektri?no vozilo no za bilo koju drugu vrstu automobila. Ondje je 2018. kupljeno više od 12.000* Nissana LEAF, a taj se uspjeh u prodaji duguje ?injenici da se ta zemlja posebno usredoto?ila na održivost.
Nissan Leaf je u Hrvatskoj zauzeo 2. mjesto sa 16% udjela u segmentu. Zahvaljuju?i stalno visokoj potražnji, Nissan Leaf postao je najprodavanije elektri?no vozilo 2018. u Europi, gdje ih je prodano više od 40.000. Kako bi osigurao da Leaf ostane najkonkurentnije elektri?no vozilo na tržištu, Nissan je nedavno potvrdio da radi na dvije nove verzije modela Leaf za Europu. Novi Nissan Leaf 3.ZERO opremljen baterijom od 40 kWh najprodavanijem elektri?nom vozilu u Europi dodaje 8-in?ni zaslon multimedijskog sustava koji omogu?uje dodatne povezane usluge, kao što je navigacija od vrata do vrata.
Posve nova i unaprije?ena aplikacija NissanConnect EV isto ?e tako biti dostupna kad novi Leaf 3.ZERO krene u prodaju u Europi. Osim novih povezanih usluga, donosi i nove boje i mogu?nosti za personalizaciju, uklju?uju?i krov u kontrastnoj boji, što omogu?uje još bolju personalizaciju te ?ini to Nissan elektri?no vozilo još privla?nijim potencijalnim kupcima.
Novi Nissan Leaf e+ 3.ZERO Limited Edition opremljen je poboljšanom baterijom od 62 kWh te omogu?uje bolje performanse i domet do 385 km** jednim punjenjem. Verzija s 62 KWh baterijom dolazi na hrvatsko tržište po?etkom 2020. godine.
Ken Ramirez, viši potpredsjednik Odjela za prodaju i marketing, Nissan Europa, izjavio je: „Ova najnovija najava obilježava po?etak vrlo optimisti?ne 2019. za našu ponudu elektri?nih vozila. ?injenica da je Nissan LEAF i dalje prvi izbor kupaca elektri?nih vozila u Europi potvr?uje njegovu svestranost kao simbola Nissanove inteligentne mobilnosti, posebno imaju?i na umu sve ve?i broj konkurenata.
Možemo proslaviti rekordni uspjeh u prodaji u Norveškoj, na primjer, jer on dokazuje da se Nissanov elektri?ni ekosustav u relativno kratkom roku pokazao kao najbolji izbor za održivi na?in života. Ponuda je bolja no ikad prije te se radujemo sve ve?em broju vlasnika elektri?nih vozila u nadolaze?im mjesecima”. Nadalje, Nissan LEAF i dalje je najprodavanije elektri?no vozilo u svijetu, a od predstavljanja originalnog modela 2010. diljem svijeta prodano je 380 000 automobila.
Novi Leaf simbol je Nissanove inteligentne mobilnosti (#NissanIntelligentMobility) koja ?e nas uvesti u budu?nost koja spaja inteligentnu snagu, inteligentne pogone i inteligentnu integraciju. Za više informacija potražite #SimplyAmazing i #ElectrifyTheWorld na društvenim medijima ili posjetite https://www.nissan.hr/vozila/nova-vozila/leaf.html