Hrvatska tvrtka pokorila globalno tržište

0
176

Carwiz rent a car je uspješnom finalizacijom plasmana vlastitog franšiznog poslovanja na globalno tržište postao prva tvrtka iz turisti?kog sektora, te jedna od rijetkih tvrtki iz RH kojima je to pošlo za rukom. Do danas su potpisani franšizni ugovori s pet me?unarodnih tržišta, sa tri su u završnoj fazi i biti ?e gotovi u prvom kvartalu ove godine, dok u narednih godinu dana slijedi franšizno pozicioniranje Carwiza-a na dodatnih desetak.

Tijekom današnje konferencije za novinare održane u Zagrebu, rent a car ku?a Carwiz javnosti je predstavila projekt kojim su napravili, za doma?e okvire, sjajan uspjeh plasmanom vlastitog franšiznog poslovanja na me?unarodna tržišta. Ovime je zaokružena prva faza projekta kojom je Carwiz postao jedna od rijetkih naših tvrtki koja je na ovaj na?in obogatila hrvatski izvozni proizvod plasmanom na pet me?unarodnih tržišta Gr?ke, Bosne i Hercegovine, Latvije, Cipra i Srbije.

Želja za stvaranjem iznimno pozitivnog korisni?kog iskustva dovela je do današnjeg identiteta tvrtke na lokalnoj i me?unarodnoj razini. Rije? je o brandu koji je svojom prvom pojavom izazvao iznimno pozitivne reakcije korisnika temeljene na vizualnom identitetu, kreaciji usluge, jednostavnosti korištenja kanala prodaje, kako na B2C, tako i na B2B razini.

Pri?a o Carwizu je jednostavna, a opet druga?ija. Prilikom pokretanja poslovanja temeljenog na dugogodišnjem iskustvu rada u rent a car branši, Krešimir Dobrilovi? je pou?en pozitivnim reakcijama tržišta stvorio ideju o pokretanju Carwiza. Okupljen je tim stru?njaka koji su postavili temelje tvrtke koja je danas jedan od klju?nih faktora doma?e industrije najma automobila i od nedavno me?unarodni igra? s naglašenom tendencijom rasta na globalnoj razini.

Interes me?unarodnih tržišta za poslovnim konceptom Carwiza zapo?eo je prije godinu i pol tijekom održavanja WTM-a – Me?unarodnog sajma turizma u Londonu. Mnoge inozemne tvrtke primijetile su jedinstveni hrvatski brand, te se nametnula ideja za širenjem poslovanja kroz franšizni koncept. Dodatna potvrda je stigla na prvom samostalnom nastupu Carwiza kao izlaga?a na WTM-u u Londonu prošle jeseni, kada je interes za ovim brandom i radom pod tim konceptom iskazalo 20-ak rent a car ku?a iz svijeta. Izme?u ostalog i sa tržišta poput Vijetnama, Brazila, Maroka…

„U trenutku prvih razgovora, današnji se rasplet doga?aja ?inio kao svojevrsna znanstvena fantastika. Shvativši da tržište iznimno pozitivno reagira na našu filozofiju branda i poslovanja, nismo se zadržali na zadovoljstvu dobivenim komplimentima. U kratkom roku smo okupili stru?ni tim ?iji je jedan od glavnih ciljeva bio plasman franšiznog poslovanja, te usavršavanje svih aspekata ponude. Ekipiranjem i izradom svih modela plasmana krenuli smo u osvajanje globalnog tržišta. Lagao bih kad bi rekao da je bilo jednostavno. Ipak, uspjeli smo. U tako kratkom vremenu uspješno smo ostvarili suradnju s pet franšiznih partnera, dok smo u završnoj fazi pregovora s još tri, te u pregovorima sa njih još desetak. I na tome ne mislimo stati.

Ovime smo dokazali da i doma?e tvrtke imaju mogu?nost postati bitan faktor na globalnom tržištu. Informacije koje dobivamo od franšiznih partnera pokazuju kako ?e naš proizvod biti i te kako konkurentan na globalnoj sceni. U kontekstu plasmana mogu re?i da iza svega stoji jako puno truda, vizije i želje koju smo znali kvalitetno predo?iti našim partnerima, koji su postali svjesni kako naš uspjeh može u kratkom roku postati i njihov. Kvaliteta, inovativnost i iskustvo, prije ili kasnije donosi željeni rezultat. Posebno nas raduje što smo jedan od rijetkih hrvatskih brandova – jedini iz sfere rent a cara i turizma – koji je na ovaj na?in uspješno pozicionirao doma?i proizvod na me?unarodnoj sceni“ isti?e Krešimir Dobrilovi?.

Tijekom današnje konferencije, u ime franšizera govorili su Stavros Perakakis (GELASAKIS Group, Gr?ka), te Girts Fedorovs (Mora Trans) iz Latvije. Isti?u kako ih je kod Carwiza privukao „out of box“ brand koncept koji uz ostale poslovne modele Carwiz ?ini tvrtkom kakve je teško na?i na tržištu. „Rije? je o modelu koji je moderan, inovativan, kvalitetno kreiran. Prema svim raspoloživim informacijama koje smo prikupili analiziraju?i naša doma?a tržišta, biti ?e klju?an u realizaciji naših o?ekivanja na razini željenih poslovnih i financijskih ostvarenja. Filozofija Carwiza se u našim istraživanjima pokazala kao dobitna kombinacija koja u suradnji sa stru?nom podrškom iz centrale u Zagrebu jam?i da ?e Carwiz u vrlo kratkom roku postati ozbiljan igra? i na tržištu Gr?ke“ isti?e Perakakis.

Za ovaj izniman poslovni iskorak kojim Carwiz postaje globalni igra? od kojeg ?e veliku korist imati doma?i turizam i gospodarstvo u cjelini, zaslužan je cjelokupni tim Carwiza koji danas broji više od 60 zaposlenika. Tvrtka posluje putem online kanala prodaje te putem 13 poslovnica u svim ve?im gradovima i turisti?ki zna?ajnijim središtima u Hrvatskoj. Putem B2B kanala posluju s gotovo svim zna?ajnijim me?unarodnim turisti?kim emitivnim tržištima.

Carwiz je u svega dvije godine poslovanja ostvario zna?ajne rezultate, dok je u protekloj godini ostvareno preko 50 milijuna kuna prometa. Ukupan promet je u odnosu na 2017. godinu rastao za 100%, isto kao i broj zaposlenih kojih je te godine u Carwizu bilo 30.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com