Chicago Auto Show mjesto je na kojem je predstavljen novi Subaru Legacy, aktraktivniji, prostraniji i bogatije opremljen.
U novu rundu tržišne bitke limuzina D-segmenta dolazi s novim branicima i vanjskim retrovizorima, povišenim poklopcem prtljažnika i novim dizajnom naplataka. Prtljažni prostor sad je pove?an na 427 litara, a tanji nasloni prednjih sjedala oslobodili su dodatnih 3,55 centimetara prostora za koljena putnicima straga.
Infotainment sustav dobio je 11,6-in?ni ekran i hrpu dodatnih funkcija, kao što je Wi-Fi HotSpot. Bolje opremljeni modeli imaju prednja sjedala podesiva na ?ak 10 na?ina te Harman Kardon audio sustav s 12 zvu?nika.
Premda na prvi pogled izgleda kao tek temeljito osvježen model, Subaru Legacy je gotovo potpuno nov. Za razliku od aktivnih sustava sigurnosti koji se mogu nadogra?ivati redizajnom, pasivna sigurnost gotovo potpuno ovisi o konstrukciji. A na tom polju Japanci su napravili zna?ajne pomake. U usporedbi s prethodnikom novi Subaru Legacy temelji se na arhitekturi koja je torzijsku ?vrsto?u pove?ala za ?ak 70 posto, nova platforma snizila je težište i time poboljšala stabilnost, a uspješnost konstrukcije najbolje ilustrira 40 posto bolje upijanje energije frontalnog i bo?nog sudara.
Što se ti?e palete motora, zasad su potvr?ena dva bokserska benzinca s ?etiri cilindra. Atmosferski 2.5-litreni motor razvija 180 KS i 238 Nm, do 100 km/h ubrzava za 8,4 s, a prosje?no troši 7,3 litre, dok turbobenzinac 2.4 razvija 260 KS i 375 Nm, a uz automatski mjenja? CVT do 100 km/h ubrzava za 6,1 s i prosje?no troši 8,1 litru.
Novi Subaru Legacy s prodajom kre?e tek ove jeseni, kao model za 2020. godinu, a cijene ?e biti poznate naknadno, makar stru?njaci predvi?aju da ne?e rasti više od 2-3 posto.