Konceptni model 508 Peugeot Sport Engineered

0
504

Danas Peugeot na svjetskoj premijeri na Salonu automobila u Ženevi 2019 predstavlja smjeli konceptni model 508 508 Peugeot Sport Engineered, koji najavljuje tu novu liniju proizvoda.
#UNBORING THE FUTURE obe?anje je za budu?nost koja je u Peugeotu sve samo ne dosadna. Budu?i da elektrificirana motorizacija može biti i sinonim za ?isti užitak, razvijanje linije visokih performansi nametnulo se samo.
Povjeren stru?nosti inženjera modela Peugeot Sport, konceptni model 508 Peugeot Sport Engineered izveden je iz revolucionarne limuzine Peugeot 508 Hybrid. Taj konceptni automobil visokih performansi/niske emisije daje iznimne performanse, dosad nevi?ene na vozilima Peugeot uz oštru i sportsku stilsku obradu.

PEUGEOT SPORT INSIDE
Peugeot svojim modelima GT ili GTi ve? nudi izvrsnu razinu usluga, a u budu?nosti ?e jednako biti i s modelima HYBRID i HYBRID4. Konceptni model 508 Peugeot Sport Engineered ide još dalje: najavljuje razvoj nove linije elektrificiranih proizvoda visokih performansi.
Tom strategijom Peugeot dokazuje da je elektri?na energija izvor inteligentnih novih performansi koje povezuju intenzitet i u?inkovitost.
Razvoj te linije povjeren je odjelu Peugeot Sport, koji je oduvijek pratio izvo?enje palete proizvoda PEUGEOT dizajniranjem njegovih najviše sportskih modela.
Naravno, Peugeot Sport poznat je po me?unarodnim utrkama na visokoj razini ili utrkama klijenata, posebice vozilima 908 i 3008 DKR, pobjednicima utrke 24 sata Le Mansa odnosno relija Dakar, ili s vozilima 208 R2 i drugim 308 Racing Cup i 308 TCR.
Ta stru?nost vidljiva je i na našim cestama; Peugeot Sport osigurao je razvoj vozila Peugeot RCZ-R (2013.), 208 GTi 30. (2014.) i 308 GTi by Peugeot Sport (2015.).

Za taj se koncept Peugeot Sport koristio svojim iskustvom ste?enim s dva elektrificirana konceptna automobila prethodnika:
– iznimno u?inkovit 208 HYbrid FE (2013.) pokazao je GTi performanse s emisijama i potrošnjom nižom od one najmanjih toplinskih strojeva dostupnih u to vrijeme. Brojne optimizacije omogu?ile su dostizanje emisija od 46 g CO2/km bez žrtvovanja drugih performansi, poput postizanja brzine od 0 do 100 km/h za samo 8 sekundi,
– 308 R HYbrid Concept (2015.) preuzeo je apsolutne performanse: kumulativnu snagu od 500 KS, okretni moment od 730 Nm i postizanje brzine od 0 do 100 km/h za 4 sekunde.
Konceptni automobil 508 Peugeot Sport Engineered kapitalizira ta postignu?a koriste?i se najnovijim tehnološkim dostignu?ima, a sve u svrhu u?inkovitih performansi i neusporedive energi?nosti.

Tehnološka snaga
Inženjeri odjela PEUGEOT SPORT ujedinili su tri motora (PureTech 200, elektri?ni od 110 KS na prednjem dijelu i od 200 KS na stražnjem), dvije vrste energije i pogon na sva ?etiri kota?a, osiguravaju?i spektakularno vrijeme s maksimalnim okretnim momentom od 500 Nm. Te zna?ajke smještaju performanse konceptnog modela 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED na razinu vozila s 400 KS:
– od 0 do 100 km/h 4,3 s
– 400 mDA: 12,5 s
– 1000 mDA: 23,2 s
– od 80 do 120 km/h: 2,5 s
– od 80 do 120 km/h: 9,3 s
– maksimalna brzina: 250 km/h

Te se performanse postižu s emisijama od samo 49 g CO2/km (prema normi WLTP)!

Ko?enje je prilago?eno tim performansama, s ventiliranim prednjim diskovima od 380 mm. Postavljeni su na aluminijsku glav?inu, a stežu ih ?etiri klipa (promjera od 38 i 41 mm) koji klize u fiksnom nosa?u.
Izvrsna šasija novog modela PEUGEOT 508 opremljena je specifi?nim postavkama (spuštena karoserija, novi sustav prigušivanja i prošireni tragovi kota?a od 24 mm sprijeda i 12 mm straga), kao i još preciznijom navigacijom za pove?anu u?inkovitost i užitak u vožnji.
Naš partner Michelin odabrao je gume visokih performansi. Konceptni model 508 Peugeot Sport Engineered ima gume Pilot Sport 4S dimenzija 245/35 R20, koje su zadržane zbog svoje mo?i prianjanja koja pomi?e granice.

Najbolje od dva svijeta
Savršeno upisan u filozofiju ove nove linije elektrificiranih proizvoda visokih performansi, konceptni model 508 Peugeot Sport Engineered ozna?ava po?etak multiregistarskog i multisenzornog svijeta.
Performanse se beskompromisno kombiniraju s prednostima hibrida s mogu?noš?u punjenja. Akumulatorska baterija od 11,8 kWh omogu?uje stvarnu u?inkovitost s mogu?im putovanjima u stopostotnom elektri?nom na?inu rada do 50 km (prema normi WLTP).  U sportskom na?inu rada, dodavanje toplinske i elektri?ne snage djeluje do 190 km/h, ?ime se osiguravaju impresivna ubrzanja u svim okolnostima! Nevjerojatno zadovoljstvo s novim standardima emisije CO2.

Poboljšan sportski stil

Ovaj konceptni automobil definira novi sportski stil i postavlja temelje novog stilskog izraza elektrificiranih performansi za PEUGEOT SPORT.
Aerodinamika je izra?ena u novoj dimenziji, što otvara nevjerojatne i sofisticirane mogu?nosti:
– s pomo?u tehnologije 3D ispisa, rešetka se izoštrava plutaju?im oštricama koje izgledaju kao da su spremne za klesanje zraka. Njihova primjena ništa ne prepušta slu?aju i omogu?uje usmjeravanje zraka izravno na grijalicu,
– prednji odbojnik je oštriji i s velikim lopaticama za bolje hla?enje mehanike,
– krilca na bo?nim stranama odbojnika i na razini pragova usmjeravaju strujanje zraka kako bi se smanjio aerodinami?ni otpor,
– wingleti su suženi i oživljavaju podru?je koje je obi?no rezervirano za monograme verzije GT Line i GT te se pojavljuju na stražnjim trokutastim staklima,
– stražnji dio nema krilca jer bi to narušilo ravnotežu i fino?u izvornog dizajna,
– osim što je u?inkovit, novi difuzor naglašava snažan izgled stražnjeg dijela.

Karoserija je proljepšana uporabom selen sive boje, posebne nijanse konceptnog modela koja se, zahvaljuju?i ?esticama bisera, mijenja ovisno o svjetlu.
S druge strane, umetci „Kryptonite“ donose energiziraju?u i karizmati?nu notu, što omogu?uje definitivnu pripadnost ovog konceptnog modela toj sportskoj i modernoj liniji.
Osim dinami?nijeg stila, novi 20-in?ni aluminijski naplatci omogu?uju bolje hla?enje ko?nica. Njihova završna obrada spaja nijanse Black Onyx i Selenium Gray sa sportskom elegancijom. Poklopac kota?a sada je u obliku zvijezde kako bi u potpunosti pokrio matice, što pokazuje brigu o najmanjim detaljima. Ti naplatci pružaju pogled na Peugeot Sport Engineered ko?ione ?eljusti u nijansi Kryptonite.
Krom je završno obra?en sjajnom crnom bojom, što odaje dojam odlu?nosti, a simbol lava, kao i monogrami prolaze anodiziranu obradu kao i na nedavnom konceptnom modelu PEUGEOT e-Legend.
Kao simbol bezvremenskog sportskog stila, ku?išta retrovizora izra?ena su od uglji?nih vlakana.

PEUGEOT i-Cockpit® prilago?en u svrhu instinktivnih performansi

PEUGEOT i-Cockpit® više nego ikad u službi su performansi i intuitivnog doživljaja vožnje: kompaktni upravlja? pove?ava agilnost, a kontrolna plo?a u visini o?iju omogu?uje oštrinu i stopostotnu usredoto?enost na cestu.
Nova comfort-fit sjedala presvu?ena su kožom i materijalom Alcantara® u boji Kryptonite i Black Onyx. Oblikovan je svaki dio kabine, uklju?uju?i krov, vjetrobran, vrata i stražnja trokutasta stakla koji su prekriveni materijalom Alcantara®.
Ruke voza?a položene su na oja?anom metalnom volanu koji je sada obložen materijalom Alcantara® u koji su upletena karbonska vlakna. Donji dio upotpunjen je umetkom koji nosi oznaku PEUGEOT SPORT ENGINEERED, a šav je u dvije boje – Kryptonite i Black Onyx. Pružaju?i nov osjetilni i vizualni doživljaj, mjenja? brzina tako?er je prekriven komadom materijala Alcantara®.

Unutrašnjost vrata, tako?er presvu?ena tim plemenitim materijalom, perforirana je i otkriva otvore Kryptonite koji postupno blijede i oblikuju jedinstveni slijed boja na plo?i s instrumentima, koja je i sama prošivena bojom Kryptonite u gornjem dijelu. Središnja konzola, prošivena karbonskim vlaknima, osigurava elegantan sportski stil.  Imerzija je osigurana s pomo?u posebnog dizajna 10-in?nog Kryptonite HD zaslona osjetljivog na dodir i 12,3-in?ne digitalne plo?e u visini pogleda. Nijedan detalj nije zanemaren: suptilni dodir boje Kryptonite vidljiv je i na unutarnjoj strani kvaka.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com