Ženeva 2019: Citroën Ami One Concept

0
486

Povijest marke Citroën još od 1919. ide u korak s vremenom zahvaljuju?i jedinstvenim i revolucionarnim vozilima koja su, kao ikone, osvojila srca voza?a. Na salonu automobila u Ženevi 2019. , Marka ponovno donosi nešto novo i otkriva svoj nesputan pokušaj vozila kao rješenja za urbanu mobilnost.

Dok je 2CV slobodu kretanja u?inio naširoko dostupnom diljem zemlje, Ami One Concept osloba?a urbanu mobilnost za svakoga svojim jedinstvenim i popularnim stavom koji promi?e novo automobilsko iskustvo.

Vizija urbane mobilnosti marke Citroën dio je posve digitaliziranog i individualiziranog procesa za kupce koji se usredoto?uje na besprijekornost, jednostavnost i slobodu upotrebe.

Sa svojim novim i jedinstvenim sustavom urbane mobilnosti – koji utjelovljuje novo podru?je istraživanja marke Citroën kao dio njezine energetske tranzicije – Marka namjerava osloboditi individualnu mobilnost u gradu. Marka Citroën dizajnirala je Ami One Concept kao alternativu javnom prijevozu (autobusu, tramvaju, podzemnoj željeznici) i drugim individualnim na?inima transporta na dva kota?a kao što su bicikli, skuteri i romobili.

Vrlo kompaktno konceptualno vozilo (dužine 2,50 m) s dva sjedala koje osigurava dojmljivu okretnost u urbanim okruženjima, Ami One Concept istodobno je i robusno vozilo zahvaljuju?i dizajnu svoje karoserije. Zatvorena kabina štiti putnike u slu?aju nepovoljnih vremenskih uvjeta. Arhitektura i dizajn vozila, koji po?ivaju na funkcionalnosti i upotrebljivosti, korisnicima omogu?uju otkrivanje novog doživljaja vožnje.

Ami One Concept dostupan je ve? od navršene 16. godine života (prosjek za europske zemlje / u skladu sa zakonodavstvom) te je namijenjen urbanim kupcima koji imaju ili nemaju voza?ku dozvolu te koji s Markom dijele jednaku ljubav prema slobodi kretanja.

Vjeran sloganu Marke „Inspired by You” i posve povezan, Ami One Concept po?iva na posve digitalnom ekosustavu, po?evši od pronalaska vozila pa sve do njegove upotrebe. Ekosustav nudi inovativni doživljaj za kupce „na zahtjev” koji se odnosi na svaki korak (internetska prezentacija, zahtjev za probnu vožnju, konfiguracija usluga, rezervacija i isporuka) te kupcima omogu?uje jednostavan odabir razdoblja upotrebe koje najviše odgovara njihovim potrebama. Digitalni doživljaj nastavlja se s posebnom mobilnom aplikacijom za upravljanje vozilom i putovanjima.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com