Svega nekoliko mjeseci nakon što je aktualan Peugeot 308 stigao u prodaju osvojio je naslov Europski automobil 2014. godine.
Niti u šestoj tržišnoj godini ne izgleda zastarjelo. Kupci ga još uvijek traže, ali bliži se trenutak za predstavljanje novog modela. Prva testiranja ve? su po?ela, a premijera bi se trebala održati na salonu u Ženevi u ožujku 2020. godine.
Poznati majstor rendera KleberSilva ve? je pokazao dizajnerski smjer kojim bi novi Peugeot 308 trebao oti?i. I sigurno nije promašio. Nakon brojnih priznanja koja je osvojio Peugeot 508, isti dizajnerski izri?aj Francuzi su nevjerojatno uspješno primijenili i na novi Peugeot 208, koji se odmah nametnuo kao glavna zvijezda ovogodišnjeg izdanja salona u Ženevi.
Gotov je sigurno da ?e Francuzi iskoristiti provjeren recept. Bili bi ludi da u?ine suprotno. Korištenje istog dizajnerskog stila osigurat ?e da novi Peugeot 308 bude uvjerljivo najatraktivniji model C-segmenta.
Temeljit ?e se na platformi EMP2, a ponuda motora ?e osim nekoliko benzinskih motora obuhva?ati i barem jednog dizelaša – 1.5 BludeHDi. Obzirom da je nova 208-ica odmah startala i s potpuno elektri?nom izvedbom, isti scenarij Francuzi bi mogli koristiti i u slu?aju novog 308.
Uz svu silu sustava bitnih za komfor i sigurnost, koji uklju?uju i samovoze?e mogu?nosti Razine 2, te sve ve? navedene adute, jasno je kako ?e biti i više nego opasan konkurent za aktualan Ford Focus i Volkswagen Golf VIII.