Svake godine od 2004. žiri sastavljen od profesionalaca iz podru?ja oglašavanja i komunikacija u Ženevi bira proizvo?a?a automobila koji je najbolje uredio svoj izložbeni prostor ispunjavaju?i najviše postavljene kriterije.
Citroën je ove godine osvojio nagradu „16e Creativity Award“ za svoj štand « La Maison Citroën » (Ku?a Citroën) na Salonu automobila u Ženevi. Žiri je posebno zaveden isticanjem povijesti Marke, ali tako?er i svoje budu?nosti, stavljaju?i naglasak na prijateljstvo i kvalitetu dobrodošlice.
«La Maison Citroën» je spektakularan štand, prostor otkrivanja koji povezuje dizajn s toplom, dinami?nom i digitalnom udobnoš?u. Životni prostor jedinstvene arhitekture animiran je nekoliko puta dnevno izvedbom «The Place to C » i pretvoren u igralište za Ami One Concept koji kruži na štandu. Štand uranja posjetitelje u svijet marke Citroën danas s «La Maison Citroën» i sutra s «Le Comptoir Ami One», prostorom koji predlaže jedinstveno digitalno iskustvo za posjetitelje.