U Ingolstadtu pripremaju veliki zaokret, pad prodaje i sve ve?i zaostatak za BMW-om i Mercedes-Benzom zahtjeva reakciju.
Naime, u 2018. godini Audi je prodao 1,81 milijun automobila, što je 3,5 posto manje nego u 2017. godini. Samo u Europi zabilježen je pad prodaje od golemih 14 posto pa se u upravi upalio alarm.
Iz Ingolstadta stižu najave kako ?e 2019. godina biti godina velikih promjena. Financijski izdaci uvjetovani prelaskom na WLTP protokol mjerenja potrošnje goriva te ulaganja u elektrifikaciju game prili?no su iscrpili resurse.
Novi plan poslovanja bit ?e predstavljen 23. svibnja, a bazirat ?e se na unov?avanju novo razvijenih tehnologija. Do 2025. godine Audi ?e u svojoj ponudi imati 15 modela u srednjoj i visokoj klasi te ?ak 30 predstavnika s elektrificiranim pogonskim sklopom.
Do 2023. godine uložit ?e dodatnih 14 milijardi eura u razvoj novih tehnologija, s naglaskom na samovoze?e mogu?nosti, e-mobilnost i novu generaciju baterijskih paketa. Uprava Audija tako?er najavljuje još bližu suradnju sa sestrinskim brendovima, Volkswagenom i Porscheom, pogotovo u osvajanju tržišta Kine i Indije.