Opširno istraživanje servisnih intervala i navika svojih kupaca koje je proveo Porsche dokazalo je kako karbo-kerami?ki diskovi nisu ispunili osnovnu namjenu.
Kad su ih po?eli uvoditi bili su uvjereni kako je, osim performansi, njihov najve?a prednost trajnost. Naime, karbo-kerami?ki diskovi prvotno su se nalazili isklju?ivo na popisu dodatne opreme, dok se danas standardno ugra?uju u najpaprenije izvedbe modela Porschea.
Prodajni predstavnici tada su potencijalnim kupcima govorili kako je doplata za karbo-kerami?ke diskove višestruko isplativa, jer osim znatno bolje otpornosti na pregrijavanje, takvi diskovi traju gotovo kao i automobil. No, sad s poprili?nim vremenskim odmakom shvatili su da nisu bili u pravu. Naime, vlasnici automobila koji su skloni žeš?oj vožnji, a pogotovo oni koji posje?uju Track Day evente dokazali su im kako karbo-kerami?ki diskovi i nisu baš toliko trajniji od ?eli?nih koliko je bilo planirano.
Performanse im se ne mogu osporiti, ali po pitanju trajnosti se nisu dokazali. ?ak štoviše, sad su promijenili pristup kupcima pa onima koji su skloni vožnji po stazi preporu?uju ?eli?ne diskove, koji su tako?er u me?uvremenu napredovali pa nove su nove legure znatno postojanije i u slu?aju ekstremnih temperatura.
No, karbo-kerami?ki diskovi ipak imaju još jednu prednost. Njima ?e biti sretni oni vlasnici koji ne vole ?istiti naplatke, jer tijekom ko?enja ne proizvode prašinu koja se lijepi za njih.