Na stazi Nürburgring uhva?en novi Renault Megane R.S. Trophy-R

0
284

Da od dobrog postoji još bolje dokazat ?e novi Renault Megane R.S. Trophy-R koji se ozbiljno priprema za napad na rekord Nürburgring.

Biti rekorderom legendarne staze Nürburgring u kategoriji automobila s prednjim pogonom postalo je prestižem još od Honde Integre Type R, a borba ništa manje nije zanimljiva ni danas. Najbrže vrijeme od 7 minuta i 43,8 sekundi postavila je Honda Civic Type R krajem travnja 2017. godine, kad je dotadašnji rekorder, Volkswagen Golf GTI Clubsport S, nadmašen za pune tri sekunde.

Francuzi su u proteklih 10-ak godina sustavno demonstrirali kako itekako imaju konja za tu utrku. Najpapreniji kompakt iz njihove radionice trebao bi postati novim kraljem Nürburgring pa upravo na toj stazi traju završna testiranja.

Renault Megane R.S. Trophy-R donijet ?e potrebe modifikacije koje ?e ga pretvoriti u istinskog konkurenta japanskom jurišniku. Izvedba primjerenija upotrebi na stazi nego na cesti bit ?e opremljena agresivnijim karoserijskim dodacima, dodatno sniženim i ukru?enim ovjesom, širim tragom kota?a, preciznijim volanom, a iza duboko profiliranih prednjih sjedala ne?e se nalaziti stražnja klupa nego zaštitni kavez.

Još uvijek nije potvr?eno ho?e li 4-cilindarski turbobenzinac 1.8 dobiti dodatnu injekciju snage ili ?e specifikacija motora biti identi?na izvedbi R.S. Trophy pa ?e razvijati 300 KS i 400 Nm, što je uz ru?ni 6-stupanjski mjenja? dovoljno za sprint do stotke za 5,7 sekundi i najve?u brzinu od 260 km/h.

Izvori bliski tvrtci tvrde kako ?e Renault Megane R.S. Trophy-R raspolagati s najmanje 320 KS i 440 Nm, dok ?e mjenja? biti 7-stupanjski automatski EDC. Masa ?e biti ozbiljno srezana pa ?e Renault Megane R.S. Trophy-R na vagu donositi manje od 1350 kilograma.

U svakom slu?aju, do službenog predstavljanja, uživajte u videu testiranja na stazi Nürburgring koji je objavila Talea Media.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com