Japanski bolid u tetrapaku Toyota Yaris GR ve? je nebrojeno puta dokazao kako je iznimno ozbiljan sportski automobil.
Podcjenjuju ga samo neznalice, ponajprije zbog ?injenice da se pod haubom nalazi 3-cilindraš. No, to uz današnji tehnologiju ne moga biti minus i to zbog dva razloga. Prvi je taj da Yaris GR iz turbobenzinca 1.6 s tri cilindra izvla?i impresivnih 260 KS i 360 Nm u izvedbi za tržište EU, dok u Japanu raspolaže sa 270 KS i 370 Nm, a drugi je taj da je masa zadržana na svega 1280 kg.
Obzirom na omjer od svega 4,9 kilograma po jednoj konjskog snazi Toyota Yaris GR se do stotke katapultira za manje od 5,5 sekundi. Za suverena vozna svojstva uvelike je zaslužan i pogon na sve kota?e izveden pomo?u diferencijala tipa Torsen. Voza?u se na izbor nude programi vožnje Normal, Sport i Track, a snaga se raspore?uje u omjeru 60:40, 30:70 i 50:50.
Da se u programu Track, uz raspored snage od 30:70 može sasvim solidno driftati, najbolje dokazuje video koji vam donosimo.