Zahvaljuju?i kolekcionaru Davidu Leeju, koji u vlasništvu ima sve navedene automobile, održana je i utrka ubrzanja izme?u njih. Koji je vaš omiljeni Ferrari? Možete li pogoditi koji je bio najbrži? Pogledajte video!
Vlasnik ovih pet automobila velikodušno je dao klju?eve u ruke ekipi okupljenoj oko YouTube kanala poduzetnika Alejandra Salomona, koji su odlu?ili u praksi pokazati što zna?i rije? evolucija.
Uspon Ferrarija je po?eo s modelom 288 GTO, koji se proizvodio od 1984. do 1987. godine s 2,8-litrenim V8 motorom koji daje 400 KS, dovoljno za ubrzanje od 0 do 200 km/h za 15 sekundi i maksimalnu brzinu od 304 km/h.
Ferrari F40 je izra?en kako bi obilježio 40 godina Ferrarija. Bio je to najbrži, najsnažniji i najskuplji automobil koji je tvrtka proizvela u prošlom stolje?u, a njegov ?e prepoznatljivi oblik zauvijek biti urezan u naše pam?enje.
Ferrari F50 je dobio 4,7-litreni V12 atmosferac s kojim je lovio 100 km/h za 3,7 sekundi i mogao ubrzati sve do 325 km/h. Njegovo je mjesto 2002. godine zauzeo Ferrari Enzo, nazvan po osniva?u tvrtke i pogonjen još ve?im V12 motorom (dostizao je maksimalnu brzinu od 355 km/h).
Prava revolucija je ipak aktualni Ferrari LaFerrari, hibridni superautomobil koji ukupnu snagu od 963 KS izvla?i iz kombinacije V12 motora obujma 6,3 litre i KERS sustava. Sposoban je dosti?i stotku za manje od 3 sekunde, a jednako mu je vremena potrebno da ubrza od 0 do 300 km/h koliko je modelu 288 GTO trebalo za ubrzanje od 0 do 200 km/h.
Tekst: Aleksandar Todorovi?