Premda još nije službeno potvr?eno ho?e li do prestanka suradnje do?i 2021. ili 2022. godine, ono što je sigurno jest da Ferrari više ne?e isporu?ivati motore za Maserati.
Nekad sestrinski brendovi, koji su djelovali pod kapom grupacije Fiat Chrysler Automobiles, to više nisu od 2015. godine. Naime, tada je Ferrari krenuo u IPO pa je u vlasništvu FCA Grupe ostalo svega 10 posto dionica, dok ih je 90 posto u rukama investitora koji njima trguju na burzi u New Yorku.
No, unato? tome Ferrari je nastavio s isporukama V6 i V8 motora koje je Maserati ugra?ivao u modele Ghibli, Quattoporte, Levante, Granturismo i GranCabrio. Predsjednik uprave Ferrarija Louis Camilleri najavio je na godišnjoj konferenciji za novinare kako su isporuke motora nastavljene zbog poštivanja ugovora, ali da ga Maserati ne namjerava obnoviti. Istaknuo je i kako smatra da je to zapravo dobra vijest za Ferrari, obzirom da ?e se mo?i više posvetiti razvoju novih motora za svoje modele.
Maserati je motore Ferrarija koristio još od 2002. godine, a u kojem ?e se smjeru fokusirati u budu?nosti zasad nije poznato. Teško je vjerovati da ?e se prona?i drugi dobavlja? unutar FCA Grupe pa mnogi smatraju kako ?e talijanski proizvo?a? krenuti s vlastitom proizvodnjom. No, u slu?aju FCA Grupe nikad ne treba otpisati ni mogu?nost da se problem riješi unutar ku?e, ali bila bi uistinu šteta da lijepi povratak Maseratija na tržište ostvaren proteklih godina bude kompromitiran ?injenicom da je motore po?eo isporu?ivati Dodge ili netko od ostalih.