Opel se okre?e struji. Posve novom, šestom generacijom Corse ovaj njema?ki proizvo?a? prvi put nudi elektri?nu verziju na baterije s dometom od 330 km (WLTP , preliminarna brojka). Opel je odabrao najpopularniji model svoje marke da napokon izvu?e elektri?nu mobilnost iz niše u kojoj se trenutno nalazi. Opel Corsa apsolutni je prodajni hit. Od svjetske premijere 1982. proizvedena je u više od 13,6 milijuna primjeraka. Corsa je u?inila milijune ljudi mobilnima, a sada im nudi pristup vožnji bez emisija štetnih plinova. Knjige narudžbi za šestu generaciju Corse otvaraju se za nekoliko tjedana: prvo ?e biti ponu?ena Corsa-e, a zatim dizelska i benzinska verzija.
Impresivni podaci: izlazna snaga 100 kW (136 KS), domet 330 km
Opel proizvodi automobile ve? 120 godina i uvijek je ?inio tehnologiju dostupnom širokoj publici kupaca. Nova Corsa-e nudi revolucionarnu elektri?nu mobilnost. S dometom od 330 km prema WLTP-u1, Corsa-e koja ima pet sjedala prikladna je za neograni?enu svakodnevnu upotrebu. Baterija snage 50 kWh može se brzo napuniti do 80 % svog kapaciteta za samo 30 minuta. Corsa-e spremna je za sve mogu?nosti punjenja – putem kabela, zidne uti?nice ili brzog punjenja, a baterija dolazi s osmogodišnjim jamstvom. Stanje napunjenosti može se provjeriti pomo?u aplikacije myOpel, pa se vrijeme i troškovi punjenja mogu uvijek optimizirati.
Uz to, voza? može prilago?avati domet, a i birati izme?u tri na?ina vožnje: Normal, Eco i Sport. Sport pove?ava responzivnost i voznu dinamiku uz umjeren gubitak voznog dometa. U Eco na?inu rada Corsa-e postaje trka?ica na duge staze te se znatno pove?ava domet uz gotovo nikakav utjecaj na udobnost.
Pogonski sustav Corse-e kombinacija je vožnje s nultom razinom emisija i maksimalnog uživanja u zabavnoj vožnji. Zahvaljuju?i snazi od 100 kW (136 KS) i maksimalnih 260 Nm trenutnog okretnog momenta, mogu?i su responzivnost, agilnost i dinami?ne performanse. Corsi-e treba samo 2,8 sekundi za ubrzanje od 0 do 50 km/h i tek 8,1 s2 za ubrzanje od 0 do 100 km/h, što je u rangu sportskog automobila.
Corsa-e i izgleda dinami?no zahvaljuju?i svojem sportskom dizajnu, uz zadržavanje kompaktnih vanjskih dimenzija prethodne generacije. Uz dužinu od 4,06 m Corsa ostaje agilan i prakti?an peterosjed s dobrim rasporedom. Linija krova podsje?a na kupe i 48 mm je niža od prethodnika, no to ne utje?e na prostor za glavu u kabini. Voza? sada sjedi 28 mm niže. Niže težište pozitivno utje?e na upravljanje i voznu dinamiku. Upravljanje je responzivno i dinami?no te nudi više zabave za volanom. Moderna unutrašnjost s posve digitaliziranim kokpitom može se dodatno nadograditi kožnim sjedalima.
Sigurnost na prvom mjestu: svjetla IntelliLux LED® Matrix, pomo? pri provjeri mrtvog kuta, bo?ni ?uvar
Tehnologije i pomo?ni sustavi koji su dosad bili dostupni samo u višim tržišnim segmentima sada se premijerno mogu na?i u Corsi-e. Me?u najvažnijim su zna?ajkama prilagodljiva svjetla IntelliLux LED® Matrix koja ne zasljepljuju, a sada se prvi put nude u segmentu malih automobila. Osam LED elemenata koje kontrolira najnovija generacija prednje kamere visoke razlu?ivosti stalno prilago?avaju snop svjetla prevladavaju?oj prometnoj situaciji i okruženju. Napredni sustavi pomo?i namijenjeni voza?u nude opipljivu dodatnu sigurnost. Zahvaljuju?i novoj prednjoj kameri, prepoznavanje prometnih znakova sada otkriva dodatne informacije kao što su LED znakovi. Na zaslonu se prikazuju i ograni?enja brzine pohranjena u sustavu. Prilagodljiva kontrola brzine utemeljena na radaru i bo?ni ?uvar utemeljen na senzorima tako?er premijerno dolaze s novom Corsom. Dostupna je i pomo? pri provjeri mrtvog kuta te cijeli niz pomo?nika pri parkiranju.
Multimedijski sustavi s telemati?kim servisom „Opel Connect“
Novi informacijsko-multimedijski sustavi pobrinut ?e se za to da voza?i i putnici nove Corse budu dobro povezani. Multimedia Navi s dodirnim zaslonom u boji dijagonale 17,8 cm kao i model Multimedia Navi Pro s vrha ponude s dodirnim zaslonom u boji dijagonale ?ak 25,4 cm nude novi telemati?ki servis Opel Connect. Korisne funkcije kao što su navigacija uživo s informacijama o prometu u stvarnom vremenu kao i izravno povezivanje s pomo?i na cesti i mogu?nost upu?ivanja hitnih poziva dodatno ?e uvjeriti voza?e i putnike da su u „dobrim rukama“.