Fiat Chrysler Automobiles i Renault vrlo ?e se vjerojatno udružiti kroz oblik partnerstva u omjeru 50:50, što ?e posti?i razmjenom dionica.
Premda je još do prije mjesec dana bilo aktualno spajanje FCA i PSA Grupe, Renault je u finišu bio brži i konkretniji. Naime, spajanje FCA i PSA Grupe mnogi su smatralo riješenom stvari, pogotovo obzirom da je PSA Grupa ve? prethodno preuzela Opel, a FCA-u su propali dogovori o spajanju s Volkswagen Grupom.
Dugoro?no ?e iz dogovora o udruživanju profitirati obije grupacije. Naime, Renault je ozbiljno odmakao po pitanju razvoja elektri?nih pogonskih sklopova za budu?e modele, dok s druge strane Fiat preko Chryslera i Jeepa nudi izvrstan ulaz na tržište SAD-a.
Ono što je zasad nejasno su uloge dosadašnjih partnera Renaulta. Naime, Renault, Nissan i Mitsubishi funkcioniraju u okviru zajedni?ke alijanse, a u kombinacijama o spajanju s Fiat Chrysler Automobiles Grupom nigdje se ne spominju japanski proizvo?a?i.
Analiti?ari smatraju kako bi Japanci mogli nastupiti burno, obzirom da je i više nego evidentno kako ih se iz pregovora o spajanju s FCA Grupom u potpunosti isklju?ilo. U slu?aju da se dogovor o spajanju provede na svim razinama FCA Grupe i alijanse Renault-Nissan-Mitsubishi novi klaster pod svojom kapom imao bi slijede?e proizvo?a?e automobila: Fiat, Alfa Romeo, Maserati, Jeep, Chrysler, Ram, Renault, Nissan, Dacia, Lada i Mitsubishi. Ukupna godišnja prodaja automobila približila bi se brojci od 11 milijuna ?ime bi postali najve?im proizvo?a?em automobila na svijetu.