Ekskluzivno: Škoda Fabia sve bliže VW Golfu, a udaljenija od brata Pola

0
653

Škoda je spremna za lansiranje ?etvrte generacije Fabije, 22 godine od lansiranja prve generacije koja je bila proglašena i CROAUTOM.

Teško je ne primijetiti na “špijunskim” slikama i tizerima kako sve više naginje superminijima. Potpuno gotov automobil trebao bi biti predstavljen ovog prolje?a, s ciljem prvenstvenim ugroziti Peugeot 208, Opel Corsu, Toyotu Yaris. O?ekuje se da prodaja u Hrvatskoj na ljeto, a cijena ?e biti nešto viša od 100.000 kuna U sklopu svoje teaser kampanje, Škoda je potvrdila da ?e se nova Fabia temeljiti na arhitekturi MQB A0 grupe Volkswagen. To je ista platforma koja se nalazi i ispod Scale, dok tako?er podupire superminije sestrinskih marki SEAT i VW, pa bi nova Fabia trebala biti ve?a i prakti?nija od svoje prethodnice. U Škodi obe?avaju veliko pove?anje duljine centimetara i litara u prtljažniku. I nema dizela, neki kažu ?ak ni 1.2 trocilindarskog benzinca, ve? jedino trocilindraša od jedne litre.

Škoda je navodno bolja i od samog Volkswagena. Octavia je postavila visoko letvicu, a ?injenica da ve? ?etvrta generacija iznimno obrazovanih tehni?ara radi u tvornici u Mladoj Boleslavi nije nimalo ?udno što na kraju Škode iz pogona izlaze savršnije, ?ak i od VW-a. Najmanje se kvare, a dosta reazloga nešto slabijeg VW rezultata leži u ?injenicu što u Wolfsburgu i širom svijeta gdje VW ima tvornice, automobile “slažu” radnici s opuno manje znanja i tehni?ke kulture. No to je ve? jedna sasvim druga pri?a koja sve više zabrinjava upravu VW Grupe.

Naime, od dolaska na tržište skuplja razne nagrade, uklju?uju?i ,i titulu CROAUTA automobila godine, s prvom genreacijom. No, u Škodi o?ito ne spavaju na lovorikama, jer ova l?etvrta sve je gabaritima udaljenija od brata Pola i sve je bliža Golfu! Naprotiv, za svoj debi pripremaju ?etvrtu generaciju svog drugog najmanjeg modela u ponudi, Škode Fabije. Uz model Citigo, Fabia je ta u kojoj više ne?emo vidjeti dizelaše. Naime, iz ?eške stižu informacije da ?e biti opremljen najmodernijim benzinskim motorima EVO obitelji, ali još nije službeno poznato ho?e li biti dostupan s izborom hibridnog ili možda ?ak elektri?nog pogonskog sklopa. Ru?ni ili automatski mjenja? sa sedam stupnjeva prijenosa. Najve?a novost nove Fabije bit ?e njena veli?ina. Automobil ne?e biti samo nešto dinami?nije dizajniran (što se može zaklju?iti iz siluete koju je danas otkrila Škoda), ve? ?e biti i puno ve?i. Temeljit ?e se na platformi MQB-A0, a iako podaci o njezinoj duljini i širini ostaju tajni, Škoda je odlu?ila otkriti podatke o volumenu prtljažnika. Nudit ?e ?ak 50 litara prostora više nego u trenutnoj generaciji, a ukupna zapremina bit ?e zavidnih 380 litara, što je puno više od konkurencije i samo litru manje od trenutnog Volkswagen Golfa.

Škoda kaže da ?e prtljažnik sljede?e generacije Fabia biti 50 litara ve?i od starog automobila, uzimaju?i maksimalnu zapreminu na 380 litara. Poput Scale, koja je nešto ve?a od VW Golfa, i Fabia ?e biti nešto ve?a od Pola, a Škoda ima za cilj zarobiti kupce koji žele kompaktnu veli?inu superminija pomiješanu sa prakti?noš?u automobila iz gornje klase. Nova osnova donijet ?e i veliko tehnološko poboljšanje, a Škoda ?e usvojiti najnoviji Volkswagenov MIB 3.0 sustav za zabavu i zabavu. Neke ?e se verzije Fabije sna?i sa 6,5-in?nim zaslonom, ali britanskim ?e se modelima vjerojatno ponuditi izme?u zaslona osjetljivog na dodir od osam ili 9,2 in?a. Škoda želi naglasiti sigurnosne blagodati nove platforme, tvrde?i da su poboljšana sustav aktivne i pasivne sigurnosti. Platforma se u testovima sudara izvodi bolje od Fabijinih starih podloga PQ26, dok bi autonomno ko?enje u nuždi, pomo? pri zadržavanju trake i funkcija hitnog poziva trebali biti standardno ugra?eni. Napokon, Škoda je potvrdila da ?e nova Fabia biti dostupna samo s benzinskim motorima ‘EVO’ grupe Volkswagen. To zna?i da ?e 1,2-litreni TSI agregat starog automobila pasti u korist 1,0-litrenog trocilindri?nog motora s turbopunja?em, snage 94 ili 108 KS. Ina?ica ovog motora s manjom snagom od 79 KS tako?er bi se mogla pojaviti. Blago hibridna tehnologija tako?er bi se s vremenom mogla na?i na novoj Fabiji. Inženjeri razli?itih marki Volkswagen koncerna radili su na jeftinijim 12V blagim hibridnim sustavima koji bi se mogli ponuditi uz njegove 48V konfiguracije.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com