Ovako ?e izgledati Škoda Octavia ?etvrte generacije

0
6460

Jedan od najo?ekivanijih novih modela na tržištu svakako je Škoda Octavia ?etvrte generacije koja ?e se predstaviti u rujnu ove godine.

Premijera je najavljena za salon automobila u Frankfurtu, bazirat ?e se na istoj tehnologiji kao i Volkswagen Golf VIII, a kao i u slu?aju modela iz Wolfsburga kona?an izgled nove Škode Octavije najkvalitetnijim renderima dosad otkrila je web stranica Kolesa.ru.

Niža, coupeovska linija krova donosit ?e naglašeno sportski izgled s boka, a prednji kraj ?e se vratiti svjetlima iz jednog dijela, obzirom da dvodijelna na aktualnoj izvedbi nisu dobro prihva?ena me?u kupcima. Ve?i naglasak bit ?e stavljen na sportske detalje, unutrašnjost prolazi kroz kompletan digitalni makeover, a uvodi se i elektrifikacija pogonskih sklopova.

Suvremena platforma MQB omogu?it ?e poboljšanje voznih svojstava, bolju iskorištenost prostora u unutrašnjosti te istodobno smanjenje mase za prosje?nih 50 kilograma. Prtljažnik ?e ostati glavnim adutom. Bit ?e napuhan na okruglo 600 litara. No, nova Škoda Octavia ne?e rasti gabaritima. ?esima to nije u fokusu, premda pojedini ‘znalci’ najavljuju osjetno pove?anje dužine, to se ne?e dogoditi. ?etvrta generacija Škoda Octavije ostaje pri prvotnoj misiji, a to je da za cijenu Golfa ponudi osjetno bolju prostranost. Model Superb prilago?avat ?e se zahtjevima tržišta i voditi bitku s Passatom, Mondeom, 508…

Temelje koje je postavila Škoda Scala, s golemim napretkom u kvaliteti izvedbe, koristit ?e i nova Škoda Octavia. Ono što je zasad potvr?eno jest da ?e bazni modeli imati 6,5-in?ni ekran infotainment sustava, dok ?e najopremljeniji raspolagati s ekranom dijagonale ?ak 9,2 in?a.

Kupcima ?e se nuditi uz benzince 1.0 TSI i 1.5 TSI, u ponudi zasad ostaju i dizelaši 1.6 TDI i 2.0 TDI, premda nije fokus na njima nego na plug-in hibridnoj izvedbi koja bi svjetla pozornice trebala ugledati ve? na salonu automobila u Ženevi u ožujku 2020. godine.

Najzanimljivija bit ?e najpaprenija izvedba oznake RS. Aktualna Škoda Octavia RS za pogon koristi 2-litrenog turbobenzinca sa 245 KS, koji ju do 100 km/h potjera za 6,6 sekundi. Hibridni pogonski sklop novog razvijat ?e kombiniranu snagu od najmanje 270 KS, ali još uvijek nije potvr?eno ho?e li to biti kombinacija postoje?eg 2-litrenog turbobenzinca i elektromotora ili koktel motora 1.5 TSI i elektromotora.

Takva kombinacija predstavljena je na salonu automobila u Parizu. Studija Škoda Vision RS Concept najavila je smjernice razvoja nove generacije modela Rapid, ali je poslužila i kao demonstracija najsuvremenije hibridne tehnologije kojom raspolaže ?eški proizvo?a?. Naime, za pogon koristi kombinaciju turbobenzinca 1.5 TSI sa 150 KS i elektromotora sa 102 KS.

Renderi: Kolesa.ru

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com