Novi BMW M8 kona?no i službeno otkriven

0
1002

Rijetko se koji bavarski model ?ekao s tolikim uzbu?enjem, o?ekivanja su golema, a BMW M8 ispunio ih je sva ve? na internetskoj premijeri.

Ve? je na prvi pogled jasno da iznova definira klasu luksuznih sportskih coupea, jer nudi koktel performansi supersportaša i luksuza na razini najopremljenijih izvedbi Serije 7. Paralelno su predstavljene ?etiri izvedbe: BMW M8 Coupe, BMW M8 Convertible, BMW M8 Coupe Competition i BMW M8 Convertible Competition.

Dužinom od 484, širinom od 190, visinom od 134 te me?uosovinskim razmakom od 282 centimetara, jam?i dobru prostranost, ali i sportsku siluetu. Premda prtljažnik nije u fokusu, valja istaknuti kako je obujam solidnih 420 litara. Temelji se na platformi CLAR, a velik udio aluminija, magnezija i uglji?nih vlakana zaslužan je za masu zadržanu na maje od dvije tone.

Kao što je bilo i najavljeno pod haubom se nalazi 4.4-litreni twin-turbo benzinac V8 sa 600 KS i 750 Nm, posu?en iz modela M5. BMW M8 u izvedbi Coupe do stotke printa za 3,3 sekunde, dok je Convertible nešto sporiji pa mu je potrebno 3,4 sekundi.

Za one kojima to nije dovoljno nudi se izvedba Competition. Kao i u slu?aju modela M5 Competition za pogon se koristi identi?an motor, koji izmjenama na upravlja?koj elektronici raspolaže sa 625 KS i 800 Nm. Dovoljno da se M8 Coupe Competition katapultira do stotke za 3,2 sekunde, dok je izvedbi M8 Convertible Competition potrebno 3,3 sekundi.

Sve izvedbe imaju pogon na sve kota?e xDrive, a snagu prenose 8-stupanjskim automatskim mjenja?em. Najve?a brzina ograni?ena im je na 250 km/h, ali se može doplatiti za paket opreme M Driver Package kojim se potencijal potpuno osloba?a pa niti 305 km/h ne predstavlja nikakav problem.

U usporedbi sa slabijom bra?om BMW M8 vizualno se isti?e ve?im usisnicima zraka, agresivnijim dizajnom odbojnika, spojlerom na poklopcu prtljažnika, masivnijim pragovima, stražnjim difuzorom, 20-colnim naplacima… Osim vizualnog dojma, svi ovi dodaci zaduženi su za bolju stabilnost. Obzirom na paprene performanse kupcima ?e se uz doplatu nuditi karbo-kerami?ki diskovi, ali i 21-colni naplaci.

Novi BMW M8 u svakom je pogledu uspio nadoknaditi ?injenicu da prvi BMW Serije 8 nikad nije dobio M izvedbu. Da se podsjetimo… Prvi BMW Serije 8 oznake E31 u prodaji se zadržao od 1989. do 1999. godine. Kupcima se nudio uz motore V8 i V12, a želio se pozicionirati iznad originalne Serije 6 E24. Bio je jedan od prvih automobila u svijetu koji je koristio gas izveden pomo?i elektroni?kog sustava drive-by-wire te jedan od prvih Bavaraca s multi-linkom straga. Prvi BMW Serije 8 trenuta?no dolazi u fokus kao poželjna investicija, obzirom da ih je proizvedeno svega 31.062, cijena rabljenih je povoljna pa su dobar ulov, pogotovo u izvedbi 850 CSi.

Obzirom da je BMW Serije 8 ve? odavno predstavljen, ?ekaju?i dolazak paprenog M8, sa standardnom izvedbom poigrali su se brojni tuneri. Najzanimljivije interpretacije svakako su potpisali G-Power i BR-Performance.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com