Total Croatia d.o.o. otvara prvi TRTC servisni centar u Hrvatskoj u sklopu nastavka ulaganja na doma?em tržištu. Cilj TRTC servisnih centara je pružiti podršku Totalovim partnerima i poboljšati cjelokupno iskustvo krajnjeg korisnika.
“Provedbom ovog projekta, Total Croatia d.o.o. nastavlja poboljšavati globalne standarde poslovanja tvrtke na hrvatskom i drugim tržištima u regiji. Vjerujemo da je koncept TRTC-a velika prilika da budemo bliže našim potroša?ima, a viša kvaliteta usluge bit ?e jedan od na?ina na koji vra?amo i nagra?ujemo naše vjerne korisnike koji su nam vjerovali tijekom proteklih godina”, rekao je Nikola Markovi?, voditelj projekta u HUB Balkans.
Prvi servisni centar koji je ušao u TRTC mrežu, Automehanika d.d. iz Zagreba, otvorio je vrata svježe brendiranog servisnog prostora danas. “Ulaskom u TRTC mrežu ulažemo u znanje naših zaposlenika, podižemo razinu usluge i ostvarujemo bolji odnos s klijentima. Totalova potpora je klju?na za nas kako bismo poboljšali svoje priznanje, kvalitetu i stru?nost. Ponosni smo što smo prvi TRTC servisni centar u Hrvatskoj”, rekao je Željko Juratovac, voditelj servisa Automehanika d.d.
Ambicija Totala je razviti ovu mrežu u cijeloj Hrvatskoj u naredne dvije ili tri godine. Prvi kriterij za ulazak u partnerski program TRTC-a bit ?e kvaliteta pružene usluge, dostupnost i vidljivost. Kao dio mreže, ?lanovi ?e imati koristi od brojnih prednosti kao što su održivost, prepoznatljiv vizualni identitet i naravno da ih preporu?uje Total. Osim toga, svaki ?e servisni centar biti podržan kroz marketinške aktivnosti i kontinuirano usavršavanje za poboljšanje tehni?kog znanja svojih zaposlenika u TRTC servisnim centrima.
Kona?no, pri odabiru TRTC servisnih centara, krajnji korisnici ?e imati koristi od iznimne kvalitete usluge i posebnih promocija.