Premda se sve ?inilo kao gotova stvar, pri?a koja je proteklih dana bila u fokusu automobilske javnosti ne?e imati sretan kraj.
Naime, premda je FCA Grupa bila inicijator po?etka pregovora, na kraju su se upravo oni povukli iz pregovora. Renault je još ju?er rano ujutro objavio kako s velikim zanimanjem prou?avaju sve mogu?nosti udruživanja u jednu grupaciju, ali Fiat ih je preduhitrio i povukao se. Navodno su se na takav potez odlu?ili zbog neodlu?nosti najve?eg dioni?ara Renaulta, Francuske. Analiti?ari smatraju kako je tako možda i bolje, jer Renault gubi puno energije na unutrašnje sukobe. Francuska vlada i dalje pokušava normalizirati odnose nakon skandalozne afere koju im je priredio Carlos Ghosn, a obzirom da Nissan trenuta?no ne kotira dobro na tržištu, okretanje Renaulta Fiatu moglo bi usmjeriti japanskog proizvo?a?a prema gašenju proizvodnje i odlasku u povijest.
FCA Grupa tako je ponovno ostala bez partnera. Prethodno su, ali samo na?elno, pregovarali s Volkswagen Grupom, a još prije mjesec, dva, najavljivalo se spajanje Fiata i njegovih partnera s PSA Grupom.
U slu?aju da se udruživanje FCA Grupe i Renaulta provelo u praksi, time bi se stvorio najve?i svjetski proizvo?a? automobila s nakladom od oko 15 milijuna vozila godišnje. Nova grupacija vrijedila bi više od 31 milijardu eura, a pod jednom kapom bili bi ovi proizvo?a?i automobila: Fiat, Alfa Romeo, Maserati, Jeep, Chrysler, Ram, Renault, Nissan, Dacia, Lada i Mitsubishi.