Porsche je prošle godine uložio u Rimca 10 milijuna eura, pred mjesec dana Hyundai i Kia dodatnih 80 milijuna eura, a sad su i Kinezi odlu?ili pridodati novih 30 milijuna na 30 koje su uložili 2017. godine.
Kakav samo posao Mate Rimca i Hrvatske – svako deseto kinesko elektri?no vozilo moglo bi uskoro imati pogonski sklop koji je osmišljen u Svetoj Nedelji, kazao je u Zagrebu Liu Changlai, izvršni direktor Camel grupe, koji su najve?i azijski proizvo?a? baterija.
Svjetski investitori naprosto se otimaju za Mate Rimca i sve ono što pružaju Rimac automobili, kompanija koja bilježi nevjerojatan rast i koja je zanimljiva i top mo?nicima svjetske automobilske industrije. Nakon što je Porsche prošle godine preuzeo 10 posto dionica, nakon što je pred malo više od mjesec dana Hyundai odlu?io uložiti u zajedni?ku kompaniju i projekte i više od novih 80 milijuna eura s naznakom da je investicijama samo nebo prepreka, opet je na Rim?eva vrata pokucao Liu Changlai, izvršni direktor Camel grupe. Iste one tvrtke koja je pred godinu dana s Rimac Automobilima u kineskom Xiangyangu zapo?ela izgradnju tvornice pogonskih sustava za elektri?na vozila, koja je u rujnu 2017. uložila 27 milijuna eura u Rimac Automobili i tri milijuna eura u Rim?eve Greyp bicikle.
Sada su došli sklopiti novi posao s ?udotvorcem iz Svete Nedelje i to na temeljima zapo?etog posla u Xiangyangu, gradu prijatelju Zagrebu, gdje s Rimcem proizvode godišnje 25.000 “pogonskih jedinica”. Na velikom kineskom tržištu to i nije bog zna kakva brojka, a kako je rije? o superiornim proizvodima potražnja je ogromna. Kinesko tržište elektri?nih vozila najve?e je na svijetu i njihova godišnja produkcija nedavno je premašila brojku od milijun vozila. Kako je kazao Liu Changlai, pogonskih sustava za elektri?ne automobile i invertera ne mogu proizvesti kolika je potražnja. Pri tome je istaknuo odli?nu suradnju s hrvatskom tvrtkom koja je prepoznata kao lider upravo u toj tehnologiji. Sve to izre?eno je danas u zagreba?kom Gradskom poglavarstvu na skupu na kojem su gradovi Xiangyang i Zagreb potpisali memorandum o suradnji. Rimac je bio prava zvijezda susreta, a u ime Grada Zagreba sporazum s Camel grupom potpisala je Jelena Pavi?i? Vuki?evi?, zamjenica gradona?elnika. Liu Changlai bio je dio visoke delegacije kineskog grada, a sastanku je nazo?io i Mate Rimac.
Changlai je istaknuo snažnu podršku koju su od lokalne kineske vlasti dobili za izgradnju kineske tvornice, a koja je iznosila 10 milijuna eura. Kineska tvrtka je pak uložila 20 milijuna eura, a Rimac Automobili pet milijuna eura. Uz sve to navedeno valja istaknuti kako je Camel grupa najve?i proizvo?a? baterija za elektri?ne automobile u Aziji. Rim?ev know how i kineska predanost novim tehnologijama za Liu Changalaia su dobitna kombinacija. Bez obzira na umješnost Mate Rimca, na iznimne potencijale koje ima poduzetnik koji ni po koju cijenu ne želi premjestiti svoju tvornicu iz Hrvatske u njoj još uvijek nije prevladala svijest ne samo o e-mobilnosti i modernim tehnologijama, ve? i o onom najosnovnijem, stvaranjem okružja odli?nog poslovnog okružja.
Napominje da Camel grupa uglavnom radi baterije, najvažniji instrument u elektri?nom automobilu, a ocjenjuje da Rimac ima najnapredniju tehnologiju kada su u pitanju baterije te smatra da ?e njihova suradnja dovesti do sjajnog rezultata.