Novi crossover : Ford Puma

0
660

Ford predstavlja novu Ford Pumu – kompaktni crossover inspiriran SUV automobilima koja spaja fantasti?an vanjski dizajn, beskompromisan prtljažni prostor koji je najbolji u klasi i sofisticirane tehnologije blagog hibridnog pogona.

Nova Puma otvara novo poglavlje u Fordovom dizajnerskom identitetu uz karizmati?ni stil koji uklju?uje i prepoznatljiva prednja svjetla postavljena u vrhove kutova i atletske, aerodinami?ne linije. Kompaktne crossoverske proporcije donose podignutu visinu koja voza?u donosi ve?e samopouzdanje u vožnji i beskompromisni kapacitet prtljažnika od 456 litara, po ?emu je Puma najbolja u klasi.

Snažne performanse i optimizirana potrošnja goriva osigurane su Fordovim EcoBoost 48-voltnom hibridnom tehnologijom. Blagi hibridni pogon besprijekorno integrira pomo? elektromotora za ve?i okretni moment poznatog trocilindarskog 1,0 EcoBoost benzinskog motora za razvijanje 155 KS.

Napredne tehnologije pomo?i voza?u koje pružaju jednostavniju i manje stresnu vožnju uklju?uju:
• Prilagodljivi tempomat sa Stop & Go funkcijom, sustav prepoznavanja prometnih znakova ograni?enja brzine i sustav zadržavanja u prometnom traku, pružaju ugodnu vožnju autocestom i gradsku vožnju stani-kreni
• Novi sustav informiranja o lokalnim opasnostima, koji može informirati voza?a o opasnim situacijama na prometnici prije nego što postanu vidljive voza?u ili senzorima automobila

Puma je isto tako prvo vozilo u segmentu koja nudi otvaranje prtljažnika bez korištenja ruku i sjedala s lumbalnom masažom.

“Naši kupci su nam kazali da žele kompaktno vozilo iznimnog izgleda koje je vrlo prakti?no u svakodnevnom životu. Rezultat je naša nova Ford Puma – karizmati?an i prakti?an automobil koji nudi tehnologije poput masažnih sjedala ili blagog hibridnog pogonskog sustava”, rekao je Stuart Rowley, predsjednik europskog Forda.

Nova Puma pridružuje se velikoj gami Fordovih SUV i SUV-ovima inspiriranih crossover modela koji u Europi uklju?uju modele Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, Kuga, Edge i potpuno novi Explorer Plug-in hybrid. SUV automobili sada ?ine više od petine Fordovih vozila prodanih u Europi, a prodaja je porasla za više od 19 posto u 2018. godini.

Puma ?e u prodajne salone sti?i krajem godine, a proizvodit ?e se u Fordovoj tvornici u rumunjskoj Craiovi u koju je od 2008. godine uloženo više od 1,5 milijardi eura.

Zavodljiv dizajn i vode?a prakti?nost u klasi
Moderan, sportski i zavodljiv, nova Ford Puma optimizira Fordovu arhitekturu automobila B-segmenta koriste?i prilagodljiv me?uosovinski razmak i trag kota?a za dobivanje SUV proporcija.

Puma ima nisku, nagnutu liniju krova za prepoznatljivu siluetu, suprotno od trenda u dizajnu bo?ne linije crossovera u obliku klina, Puma donosi “anti-klinasti” dizajn s ravnim linijama koje pružaju uravnotežene proporcije. Fordov dizajnerski tim stvorio je vrlo emotivan izgled automobila uz izrazito proporcionalne linije vozila te uz inženjerski tim stvorio beskompromisan stil, pristup u vozilo i prostranost.

Senzualna površina nastavlja se na bokovima Pume s naglašenim lukovima kota?a što pove?ava sportski karakter. Izražajne prednje zna?ajke su svjetla u obliku kanua smještena u gornje kutove prednjeg dijela vozila, dok su LED svjetla za maglu smještena ispod integrirane u prednje zra?ne zavjese koje provode zrak oko prednjih kota?a ?ime se poboljšava aerodinamika vozila. Spuštaju?i se do odmah prepoznatljive prednje maske, prednja svjetla daju Pumi odvažan stav, dobra aerodinami?na svojstva i dizajnerski simpati?no lice.

Proporcije Pume dodatno su poboljšane jedinstvenim dizajnom A-stupa koje vizualno pomi?e masu kabine straga te pruža snažnu, ali izrazito elegantnu siluetu.
“Od prvog dana smo zamislili vozilo koje ?e odmah biti prepoznato u svom segmentu – i kao rezultat toga smo stvorili kompaktni crossover koji se izdvaja od svega što smo dosad”, rekao je rekao je George Saridakis, direktor dizajna interijera i eksterijera europskog Forda.
“Ovaj zapanjuju?i novi izgled predstavlja sljede?e poglavlje u Fordovom dizajnerskom identitetu, dok je sveobuhvatan koncept “seksi uto?ište” koje koristi genijalna i elegantna inženjerska rješenja koja ?e u kombinaciji s izrazito izražajnom vanjštinom oduševiti i iznenaditi kupce te ispuniti njihove posebne potrebe i želje”.

Novi crossover Puma predstavlja se s prepoznatljivim identitetom koji odražava preferencije pojedinih kupaca, a uklju?uju i sportsku Pumu ST-Line, kao i elegantnu Pumu Titanium.

Puma Titanium nudi jedinstvene Pearl Grey 18-in?ne lakometalne naplatke i kromirane elemente na rešetki, bo?nim rubovima i svjetlima za maglu. Stražnji difuzor i zaštita motora dolaze u metalik sivoj boji, a okviri prozora u sjajnoj crnoj boji. U unutrašnjosti Puma Titanium se nudi uz kožnom oblogom upravlja?a i umetcima drvenih efekata na armaturi i instrumentnoj plo?i te prepoznatljivim umetcima od tkanine na unutrašnjoj strani vrata.
Puma ST-Line inspiriran Ford Performance odjelom nudi se uz 18-in?ne standardne ili 19-in?ne opcijske mat crne aluminijske naplatke i sportski ovjes s posebno podešenim oprugama i amortizerima. Sprijeda, ST-Line rešetka hladnjaka ima mat crne elemente i obrub u visokom sjaju, sjajni obrub maglenki i opcionalno ve?i, funkcionalniji krovni spojler.

Odvažni elementi ST-Line donjih elemenata usmjeravaju zrak u ulaze zra?nih zavjesa. U unutrašnjosti, Puma ST-Line ima s donje strane “podrezani” ravni upravlja? i crveni šav, što je dostupno na opcijskim djelomi?no kožnim sjedalima. Aluminijske papu?ice, ru?ica mjenja?a i poseban crna presvlaka unutrašnjosti krova poja?avaju sportski karakter. Paleta od 10 živih boja uklju?uje i Blazer plavu, Frozen bijelu, Race crvenu, Solar srebrnu, Agate crnu, Lucid crvenu, Metter sivu, Desert island plavu te Magnetic i Metropolis bijelu.

Puma je stilski zavodljiv i prakti?an kompaktni crossover koji podržava inovativna rješenja za odlaganje stvari straga za svakodnevne probleme skladištenja stvari. Puma nudi beskompromisni prtljažni prostor od 456 litara, koji je najbolji u klasi.
Fleksibilan prtljažnik može primiti kutiju duljine 112 cm, širine 97 cm i visine 43 cm uz spuštene stražnje naslone sjedala.

S ciljem da zadovolji zahtjeve kupaca za prakti?nim prtljažnim prostorom, Fordov MegaBox pruža dubok, svestran prostor za pohranu u koji se mogu bez problema smjestiti dvije torbe za golf u uspravnom položaju. Rješenje za pohranu nudi i posebni odjeljak od 80 litara u prostoru širine 763 mm, dužine 752 mm i 305 mm dubine u koji se mogu smjestiti nestabilni predmeti do otprilike 115 cm visine kao što su sobne biljke u uspravnom položaju. Alternativno, prostor se može koristiti za pohranu prljave sportske opreme ili blatne ?izme. Sinteti?ka obloga Ford MegaBoxa i ?ep za ispuštanje na dnu olakšavaju ?iš?enje vodom.

Za još ve?u prilagodljivost, Pumina podnica prtljažnika lagano se može prilagoditi jednom rukom u jednu od dostupne tri pozicije:
• U najnižoj poziciji dostupan je maksimalan volumen prtljažnika, a Ford MegaBox je skriven
• U visokom položaju, pretinac ispod se pove?ava kako bi se stvorila ravna podnica u ravnini sa sklopivim naslonima stražnjih sjedala
• Uklonjena podnica može se sigurno uskladištiti okomito prema naslonima stražnjih sjedala za maksimalnih 456 litara prtljažnika

Podesiva podnica prtljažnika ima strukturu sa?a inspiriranu šesterokutnim ?elijama koje se koriste u konstrukciji komponenti visoke ?vrsto?e za mlazne zrakoplove i superautomobile za ?vrsto?u.

Ukrcaj stvari u prtljažnik je olakšan Fordovom tehnologijom otvaranja vrata prtljažnika bez pomo?i ruku, što je dostupno prvi put u segmentu. Sustav omogu?uje pristup prostoru za prtljagu ?ak i s rukama punim namirnica, djecom ili sportskom opremom i to vrlo jednostavnim pokretom noge ispod stražnjeg odbojnika.

Pumin prtljažnik ima i ugra?eno inovativno rješenje za pakete – rješenje problema što u?initi s policom paketa prilikom utovara, istovara i nošenja velikih paketa. Poklopac prtljažnika na vratima pomi?e se zajedno s vratima prtljažnika i nema potrebe za bo?nim osloncima ?ime se osigurava nesmetan pristup stražnjem teretnom prostoru. Fleksibilni poklopac prtljage lagano se oblikuje oko glomaznih predmeta.

“Tijekom cijelog procesa razvoja naš je cilj bio pružiti nevi?eni stupanj prakti?nosti u kompaktnom i u?inkovitom paketu”, rekao je Norbert Steffens, glavni programski inženjer Ford Pume.”Pumin jedinstveni For MegaBox i polica za pakete primjeri su inovativnog razmišljanja koja su nam pomogla pružiti fleksibilnost bez kompromisa u pogledu stila i dizajna”.
Napredna tehnologija pogonskog sklopa
Ranije ove godine, Ford je objavio da ?e svi modeli lansirani nakon novog Focusa uklju?ivati elektrificiranu opciju. Kupci Pume ?e biti me?u prvima koji ?e koristiti Fordovu sofisticiranu blagu hibridnu tehnologiju prilago?enu štedljivoj u?inkovitoj vožnji i istovremeno još ve?i Fordov faktor zabave u vožnji uz snažnije performanse.

EcoBoost hibridna tehnologija poboljšava Pumin 1,0-litreni EcoBoost benzinski motor za 11,5 kW uz integrirani starter/generator (BISG) s pogonskim remenom. Zamjenom standardnog alternatora, BISG omogu?uje obnovu i skladištenje energije koja se obi?no gubi tijekom ko?enja i zaustavlja radi punjenja 48-voltnih litij-ionskih zrakom hla?enih baterija.

Tako?er, BISG djeluje kao motor, koji se jednostavno integrira s trocilindri?nim benzincem s niskim trenjem te koristi pohranjenu energiju za pružanje pomo?i pri okretnom momentu tijekom normalne vožnje i ubrzanja, kao i pri radu elektri?nih pomo?nih trošila u automobilu.
Nudi se u varijanti sa 125 ili 155 KS, a inteligentni, samoreguliraju?i blagi hibridni sustav kontinuirano prati kako se vozilo koristi kako bi odredilo kada i kojim intenzitetom napuniti bateriju za optimalnu iskoristivost. Kada ?e upotrijebiti pohranjenu energiju iz baterije koristi se jedna od dvije strategije:
• Zamjena okretnog momenta, koja koristi funkcionalnost elektromotora BIGS-a do 50 Nm okretnog momenta – smanjuje koli?inu rada benzinskog motora ?ime poboljšava u?inkovitost potrošnje goriva do 9 posto, temeljeno na WLTP analizi. Zamjenski okretni moment doprinosi emisiji od 124 g/km CO2 i potrošnji goriva od 5,4 l/100 km za varijantu sa 125 KS, kao i 127 g/km CO2 i potrošnju goriva od 5,6 l/100 km za varijantu sa 155 KS.*
• Nadopunjavanje okretnog momenta, koje aktivira funkcionalnost elektromotora BIGS-a pove?ava ukupni okretni moment dostupan od pogonskog sklopa do 20 Nm iznad razine dostupne samo od benzinskog motora pri punom optere?enju – i isporu?iti do 50% više okretnog momenta pri nižim okretajima – za optimalne performanse

Elektri?nom asistencijom za pove?anje okretnog momenta postiže se bolje performanse s bržim odzivom, a na nižim okretajima do 50% više okretnog momenta i to za fleksibilnije i ugla?enije iskustvo vožnje. BIGS je tako?er omogu?io Fordovim inženjerima da smanje omjer kompresije 1,0-litrenom EcoBoost motoru i dodaju ve?i turbopunja? za više snage. Ublažavanje kašnjenja turbopunja?a omogu?eno je pomo?u nadopunjavanja okretnog momenta.

Mo?i ponovno pokrenuti motor za otprilike 300 milisekundi – otprilike kao treptaj oka – BIGS tako?er omogu?uje Puminoj hibridnoj Auto Start-Stop funkciji djelovanje u širem rasponu mogu?nosti za još ve?u uštedu goriva, uklju?uju?i i kada se vozite do zaustavljanja ispod 15 km/h pa ?ak i kada je vozilo u brzini uz pritisnutu papu?icu kva?ila.

“Naš 1,0-litreni EcoBoost motor ve? je dokazao da u?inkovitost potrošnje goriva i performanse mogu i?i ruku pod ruku. Naša EcoBoost hibridna tehnologija dovodi to na sljede?u razinu ”, rekao je Roelant de Waard, potpredsjednik marketinga, prodaje i usluga europskog Forda.
“Vjerujemo da ?e kupci voljeti glatku i brzu isporuku energije naših EcoBoost hibridnih pogonskih sustava baš kao što ?e uživati u manje ?estim putovanjima do benzinskih pumpi. Osim toga, kupci mogu birati izme?u naprednog asortimana Ford EcoBoost benzinskih motora i Ford EcoBlue dizelskih motora koji dolaze uz standardnu Auto Start-Stop funkciju za smanjenje troškova za gorivo, kao i ugla?enom mijenjanju brzina 6-stupanjskog ru?nog mjenja?a.

Pumin 1,0-litreni EcoBoost sa 125 KS emitira 131 g/km CO2 i ima potrošnju od 5,8 l/100 km.
Opcija dizelskog pogona i 7-stupanjski automatski mjenja? s dvostrukom spojkom ?e biti dostupni nakon lansiranja.

Pumini 1,0-litreni EcoBoost i EcoBoost hibridni pogoni tako?er su opremljeni Fordovim, u autoindustriji pionirskim sustavom deaktivacije cilindara za trocilindarske motore, koji automatski isklju?uje jedan cilindar kada nije potreban puni kapacitet, primjerice, prilikom krstarenja autocestom. Sustav može isklju?iti ili ponovno uklju?iti jedan cilindar za samo 14 milisekundi.

Puma dodatno optimizira Fordovu arhitekturu B-segmenta koja tako?er pruža vode?u dinamiku u vožnji u klasi kao i Ford Fiesta.Novi, tvr?i stražnji ovjes, ve?i amortizeri, tvr?e spojnice i optimizirani gornji nosa?i ovjesa smanjuju trenje i poboljšavaju krutost cijele šasije kako bi podržala vode?u dinamiku vožnje u klasi.

Tehnologije koje daju povjerenje
Puma koristi 12 ultrazvu?nih senzora, tri radara i dvije kamere postavljene oko automobila za Fordovu Co-Pilot360 tehnologiju koja poboljšava zaštitu, vožnju i parkiranje te je razvijena da vožnju u?ini ugodnijom, manje zahtjevnom i sigurnijom.

Prilagodljivi tempomat s funkcijom Stop & Go omogu?en je uz automatski mjenja? sa 7 stupnjeva prijenosa, a uz Sustav prepoznavanja prometnih znakova ograni?enja brzine i Sustava zadržavanja u prometnom traku pomaže održavanju ugodne vožnje na sigurnoj udaljenosti od vozila ispred. Sustavi tako?er pomažu u smanjenju stresa tijekom dugih putovanja zadržavaju?i vozilo u prometnom traku te prilago?avanjem brzine unutar trenutnih zakonskih granica prate?i promet i prepoznaju?i prometne znakove ograni?enja brzine. Ovo je dodatak za korištenje informacija iz ugra?enog navigacijskog sustava.

Stop & Go sustav omogu?uje Prilagodljivom tempomatu da vozilo potpuno zaustavi u stop-start prometu upotrebom do 50% ukupne sile ko?enja, a ko?nice se automatski otpuštaju ako zaustavljanje traje manje od tri sekunde. Za zaustavljanje duže od 3 sekunde, voza? može pritisnuti gumb na upravlja?u ili nježno pritisnuti papu?icu gasa.

Novi Sustav obavijesti o lokalnoj opasnosti omogu?ena je FordPass Connect modemom, a može obavijestiti voza?a o opasnoj situaciji na cesti ispred, ?ak i ako se radi o doga?aju koji nije vidljiv zbog zavojite ceste ili drugih vozila. Obavijesti o lokalnim opasnostima isporu?uju se neovisno o satelitskoj navigaciji, na temelju ažuriranih podataka dobivenih od tvrtke HERE Tehnologies, koje su dobivene od lokalnih vlasti, hitnih službi i informacija dobivenih od drugih povezanih vozila.

Obavijesti o opasnostima, uklju?uju?i radove na cesti, razbijena vozila, pješake i objekte na cesti, pa ?ak i o opasnim uvjetima vožnje, dostavljaju se vozilu i tako daju voza?u upozorenje o opasnim situacijama na koje nailazi i prije nego što ih može uo?iti.

Prvi put u Fordovom vozilu B-segmenta dostupna je stražnja širokokutna kamera koja snima pogled od 180 stupnjeva i prikazuje ga na zaslonu osjetljivom na dodir u automobilu – tako se pješaci, biciklisti i druga vozila koja nailaze mogu lakše uo?iti kada se vozilo kre?e unatrag iz parkirnog mjesta ili prilaza.

Tako?er, za pomo? voza?ima Pume pri kretanju unatrag pomaže i BLIS sustav koji je uz informacije o objektu u mrtvom kutu opremljen i sustavom Cross traffic alert koji upozorava voza?a o sudionicima prometa koji ?e uskoro nai?i iza vozila. Sustav može primijeniti ko?nice kako bi se izbjegle ili ublažile posljedice sudara ako voza? ne reagira na upozorenja.
Fordov Active Park Assist sustav aktivne pomo?i pri parkiranju na okomita parkirna mjesta pomaže voza?ima u pronalaženju parkirnih mjesta i parkiranju bez pomo?i ruku. Automatska tehnologija dugih svjetala može automatski oboriti duga svjetla ako bi se izbjeglo zasljepljivanje drugih voza?a.

Dodatno poboljšan Fordov sustav zadržavanja u prometnom traku ?ini Road Edge Detection sustav koji prepoznaje gdje s vanjske strane kolnika asfaltirana cesta prelazi u drugu površinu poput šljunka, trave ili rubnjaka. Sustav može zakrenuti upravlja? kako bi se izbjeglo skretanje s ceste.

Pumine tehnologije pomažu voza?ima prevladati probleme u urbanim sredinama gdje je promet vrlo gust. Pre-Collision Assist sustav za spre?avanje sudara uz tehnologiju prepoznavanja pješaka može otkriti osobe koje su na cesti ili blizu ceste, kao i vozila koja mu mogu preprije?iti put. Sustav može ublažiti posljedice sudara ili pomo?i voza?ima u izbjegavanju sudara. Puma je opremljena poboljšanu verziju tehnologije s ve?im kutom kamere koja bolje pomaže pratiti kretanje pješaka.

Ako do?e do nezgode, sustav Post-Collision Braking ko?enja nakon sudara pomaže smanjiti utjecaj od mogu?eg sekundarnog sudara tako što automatski primjenjuje umjereni pritisak ko?nice kada je otkriven prvotni sudar. Usporavanje vozila može potencijalno smanjiti ozljede putnika i daljnje ošte?enje vozila.

Dodatne tehnologije koje pomažu voza?ima Pume izbjegavanje nesre?a uklju?uju:
• Sustav izbjegavanja sudara (Evasive Steering Assist) projektiran je za rad na brzinama gradske vožnje i vožnje na autocesti, a koristi radar i kameru za otkrivanje sporijih i zaustavljenih vozila ispred te pomaže voza?u da ih zaobi?e
• Sustav upozorenja o krivom smjeru (Wrong Way Alert ) koristi kameru postavljenu na vjetrobransko staklo i informacije iz navigacijskog sustava automobila te daje zvu?na i vizualna upozorenja ako detektira znak zabranjenog smjera na autocesti

“Puma se nudi s nevi?enom paletom naprednih tehnologija za svoj segment”, rekao je Steffens. “Zna?ajke od beži?nog punjenja pametnih telefona do Stop & Go funkcije, osmišljene su kako bi se savršeno uklopile u živote vlasnika i u?inile vožnju Pume jednostavnim i intuitivnim iskustvom.”

Inovativna i privla?na
Pumin inovativan i vrhunski interijer osmišljen je kako bi pomogao vlasnicima da preuzmu kontrolu i prona?u uto?ište od svakodnevnih pritisaka. Puma nudi prva u svom segmentu masažnu funkciju masaže lumbalnog dijela le?a u prednjim sjedalima pomo?u koje možete revitalizirati umorne miši?e i imati relaksiraju?e putovanje. Sustav za masažu s tri mjehura ima tri postavke intenziteta i podesivih masažnih pravaca.

Prednja sjedala odlikuju se oblikovanim vitkim dizajnom koji poboljšava prostor za noge putnicima straga, a stražnja klupa je oblikovana za što lakši ulazak i izlazak iz vozila. Voza?evo vozilo je podesivo po visini.

Prednja i stražnja sjedala nude se s pomi?nim presvlakama koje se mogu prati, ovisno o varijanti opreme, što olakšava održavanje interijera. Kupci mogu ?ak i prilagoditi interijer razli?itim bojama i dizajnom, a uz ugra?ene patentne zatvara?e presvlake se mogu lagano skidati i postavljati. Osim toga, panoramski krov uz zatamnjeno staklo, koji se otvara cijelom duljinom, stvara još prostraniji i prozra?niji osje?aj za putnike sprijeda i straga.

Inovativne zna?ajke u Pumi uklju?uju beži?ni punja? za pametne telefone, koji omogu?uje jednostavno punjenje bez korištenja jednog od dva USB ulaza u Pumi. Mjesto za beži?no punjenje nalazi se odmah ispod instrumentne plo?e i otkrit ?e kompatibilne ure?aje koji podržavaju beži?no punjenje.

Ure?aji mogu ostati povezani putem Bluetootha s Fordovim SYNC 3 sustavom za komunikaciju i zabavu i dok se pametni telefon puni beži?no, pa voza?i Pume mogu kontrolirati zvuk, navigaciju i povezane pametne telefone pomo?u jednostavnih glasovnih naredbi. Sustav je kompatibilan s Apple CarPlay i Android Auto aplikacijama, a podržava ih 8-in?ni središnji zaslon osjetljiv na dodir, kojim se može upravljati pinch-and-swipe gestama, kao na pametnom telefonu.

FordPass Connect modemska tehnologija pretvara Pumu u mobilnu WiFi pristupnu to?ku za povezivanje do 10 ure?aja. Sustav omogu?uje niz prakti?nih zna?ajki putem mobilne aplikacija FordPass, uklju?uju?i lokator vozila, razinu goriva u spremniku, alarm, razinu ulja u motoru, daljinsko zaklju?avanje i otklju?avanje vrata, pa ?ak i daljinsko startanje motora za modele koji su opremljeni 7-stupanjskim automatskim mjenja?em.

Dostupan B&O audio sustav je dinami?ki podešen kako bi se osigurao vrhunski zvuk bez obzira na uvjete vožnje. Sustav s 10 zvu?nika uklju?uje integrirani subwoofer od 150 mm i 200 mm u prtljažniku, bez ugrožavanja prtljažnog prostora te pruža glatki bas. Pozicije visokotonca optimizirane su za stvaranje šireg stupnja zvuka na razini sjedala kako bi pružile vrhunsko iskustvo slušanja svim putnicima. Sustav pokre?e 575-vatno digitalno poja?alo za obradu signala koje kontrolira izjedna?avanje i miješanje zvuka.

Osim toga, 12,3-in?na potpuno podesiva digitalna instrumentna plo?a omogu?uje voza?ima da je personaliziraju i daju prioritete odre?enim informacijama, uklju?uju?i tehnologiju pomo?i voza?u i obavijesti satelitske navigacije. Klaster koristi tehnologiju slobodnog oblika koja omogu?uje zakrivljene gornje rubove za ugla?eni dizajn.Plo?a slobodnog oblika sadrži sklopove ugra?ene preko zaslona, omogu?uju?i dizajnerima da ga oblikuju izvan tradicionalnih pravokutnih oblika.
Uz to, digitalna instrumentna plo?a s 24-bitnom “pravom bojom” generira detaljne slike visoke razlu?ivosti i ikone koje se prikazuju u cijelom spektru boja, što ih ?ini svjetlijim, lakšim za ?itanje i manje umaraju o?i.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com