Ovo pitanje posljednjih dana vrišti s naslovnica vode?ih medija u Velikoj Britaniji, jer su policijske statistike pokazale kako ?ak 46 posto voza?a redovito vozi brže od dopuštenog.
Britanske vlasti nedavno su povisile ograni?enja brzine za kamione, a prve analize utjecaja novih ograni?enja pokazale su kako je sigurnost prometa poboljšana. Prvi razlog je što manje voza?a kamiona krši ograni?enje brzine na autocestama, a drugi to što manje voza?a automobila ulazi u rizi?na pretjecanja kamiona.
Nakon objave tih zaklju?aka u Velikoj Britaniji sve se ?eš?e postavlja pitanje – Treba li povisiti ograni?enje brzine na autocestama? Naime, postoje?e ograni?enje od 70 mph (113 km/h) datira još iz 1965. godine., pa polovica voza?a smatra kako je ograni?enje potrebno postaviti na 80 mph (130 km/h).
Grupa koja se zalaže za pove?anje dopuštene brzine smatra kako ?e se time ubrzati promet te uskladiti ograni?enje sa zemljama EU, dok drugi smatraju kako ?e se pove?anjem dopuštene brzine ugroziti sigurnost u prometu.
Obzirom da se krajem prošle godine ?esto spominjao prvi nacrt prijedloga novog Zakona o sigurnosti prometa u Hrvatskoj, a posebno ?lanak o pove?anju najve?e dozvoljene brzine na autocestama u Hrvatskoj sa 130 na 140 km/h, za mišljenje o toj ideju upitali smo doc.dr.sc. Marka Šoštari?a. Što nam je prometni stru?njak rekao možete pro?itati na OVOM LINKU.