Promotivna kampanja Hrvatske turisti?ke zajednice (HTZ) “Croatia, full of new beginnings” na 15 stranih tržišta na društvenim mrežama u mjesec je dana zabilježila 30 milijuna impresija i više od dva milijuna ukupnih interakcija korisnika s oglasima, izvijestili su u utorak iz HTZ-a.
Ocjenjuju?i takve rezultate kampanje odli?nim, iz HTZ-a podsje?aju da je cilj te promocije zadržavanja vidljivosti i prisutnosti Hrvatske kao turisti?ke destinacije na stranim tržištima.
Kampanja je provedena na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest i TikTok, i to na tržištima Austrije, Njema?ke, Velike Britanije, Italije, Ma?arske, Poljske, ?eške, Slova?ke, Nizozemske, Francuske, Slovenije, Švedske, Norveške, Belgije i Švicarske.
Velik interes unutar kampanje pobudile su objave o parkovima prirode Papuk, Kopa?ki rit, Medvednica i Žumberak, ali i objave o hrvatskim dvorcima, kurijama i ljetnikovcima. Posebnu pažnju i reakcije izazvale su i objave o vinskim cestama te hrvatskoj gastronomskoj ponudi, kao i prijedlog otkrivanja bogate ponude Slavonije i Baranje. Upravo je promocija Hrvatske kroz manje poznata odredišta i lokalitete bio jedan od ciljeva kampanje u sklopu koje su se putem atraktivnih fotografija komunicirane kratke i zanimljive pri?e, odnosno prijedlozi kako provesti odmor u Hrvatskoj s naglaskom na proizvode poput eno-gastronomije, prirodnih ljepota, kulture, aktivnog odmora i dr., kažu iz HTZ-a.
“Rezultati kampanje potvr?uju da su naši brojni pratitelji itekako željni novih putovanja i dolaska u Hrvatsku. Trenutno je klju?no zadržavanje vidljivosti Hrvatske na inozemnim tržištima, ali i povoljne epidemiološke situacije kako bi Hrvatska i ove godine bila percipirana kao sigurno turisti?ko odredište”, istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Stani?i?.
Najavio je da na devet tržišta uskoro kre?e provedba zasebne promotivne kampanje “Safe stay in Croatia”, dok ?e se glavne pozivne kampanje provoditi tijekom prolje?a, ovisno o epidemiološkoj situaciji na svakom pojedinom tržištu.
HINA