Predstavljen novi BMW X6 G06, hi-tech riznica

0
1661

Premda je aktualan BMW X5 predstavljen još u listopadu prošle godine, tek sad stiže njegova coupe izvedenica – novi BMW X6 G06.

Još prilikom predstavljanja modela BMW X5 na salonu automobila u Parizu bilo je jasno da je napravio golem iskorak u tehnologiji u usporedbi s prethodnikom. Sve njegove vrline preuzeo je i novi BMW X6.

Temelji se na platformi CLAR kao i aktualan BMW Serije 7, koji je predstavljen u ožujku ove godine na salonu automobila u Ženevi. Vizualno tako?er donosi osjetno masivnije rešetke hladnjaka, popularno zvane bubrezi, koja je ?ak i uvela sustav rasvjete pa svijetli no?u. Stražnja svjetla su prili?no izdužena, a staklo još položenije pa je dodatno naglašena coupeovska linija krova.

Novi BMW X6 narastao je u dužinu za 26 milimetara, na ukupno 4935, a u širinu za 15, na ukupno 2004 milimetra, dok je visina smanjena za šest, na ukupno 1696 mm. Bolja prostranost, pogotovo putnicima straga, postignute je pove?anjem me?uosovinskog razmaka za 42 milimetra, na ukupno 2975, a boljoj stabilnosti doprinosi trag kota?a proširen za 44 milimetra. Dobar dojam prostranosti upotpunjen je prtljažnikom obujma 580 litara, koji se preklapanjem sjedala može pove?ati sve do 1530 litara.

Unutrašnjost je u potpunosti nadahnuta aktualnom Serijom 7 pa putnicima nudi prvoklasan doživljaj hi-tech poslovnog ureda. Dosnovno svaki detalj izbrušen je do kraja, a korišteni su samo najbolji materijali. Digitalna plo?a s instrumentima bazira se na 12.3-in?nom ekranu, a istih dimenzija je i ekran osjetljiv na dodir Infotainment sustava, koji nudi sve mogu?e vrste povezivnosti, a opremljen je i glasovnim naredbama.

Naravno, u slu?aju novog X6 oznake G06 podrazumijevaju se svi najnapredniji sustavi važni za sigurnost i komfor, a stabilnosti na cesti doprinose adaptivni amortizeri, kao i naplaci u veli?ini od 19 do 22 in?a. Najviša razina opreme donosi ambijentalno osvjetljenje, panoramski krov, kožnu unutrašnjost Merino i audio sustav Bowers & Wilkins Diamond 3D.

Novi BMW X6 prvotno je predstavljen u, zasad, najpaprenijoj izvedbi X6 M50i. Barem ?e to tako biti dok u prodaju, u drugoj polovici 2020. godine, ne stigne novi X6 M. No, i M izvedba ?e se bazirati na istom motoru. Rije? je o twin-turbo benzincu 4.4 V8 sa 523 KS i 750 Nm, koji do stotke ubrzava za 4,4 sekundi, dok je najve?a brzina ograni?ena na 250 km/h.

Bazni model dolazi u izvedbama sDrive40i i xDrive40i, ovisno o tome ima li samo prednji ili pogon na sve kota?e. Pod haubom se nalazi twin-turbo benzinac obujma tri litre koji razvija 335 KS i 447 Nm. Oba su ograni?ena na najve?u brzinu od 250 km/h. Ubrzanje do 100 km/h za model sDrive40i iznosi 5,4 sekunde, a za model xDrive40i 5,5 sekundi.

Premda je novi BMW X6 i dalje prvotno luksuzan SUV, kupci ga mogu pretvoriti u prili?no kvalitetnu off-road alternativu. BMW X6 xDrive40i mogu?e je opremiti paketom Off-Road Package, koji uklju?uje zra?ni ovjes i elektronski upravljan M Sport stražnji diferencijal, dok sustavi asistencije voza?u nude na izbor programe: Snow, Sand, Gravel i Rocks.

Po?etak prodaje, kao i cijena za novi BMW X6 G06na tržištima EU, zasad nisu poznati, ali za o?ekivati je da tržišni start kre?e prvim danima kolovoza.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com