Ugla?eniji, suvremeniji, opremljeniji i sigurniji, to su najve?i aduti koje novi Renault Captur donosi u usporedbi sa svojim prethodnikom.
Na premijeri Clija pete generacije održanoj u ožujku u Ženevi Francuzi su istaknuli kako je to uvjerljivo najbolji Renault Clio u povijesti, a sad su sve te dobro dokazane vrline prelili u novi Captur. Zasad je održano samo predstavljanje na internetu, a prava službena premijera održat ?e se na salonu automobila u Frankfurtu u rujnu ove godine.
Aktualan Renault Captur na testu nas je uvjerio kako im itekako dobre argumente za tržišnu utrku, a u slu?aju novog modela sve je dodatno naglašeno. Najve?a izmjena je nova unutrašnjost, koju smo ve? pohvalili kod novog Clija. Hrpa novih gadgeta važnih za sigurnost i komfor podižu dojam, posebno oni koji se ti?u povezivosti. Kupce ?e se dojmiti što, ovisno o paketu opreme, unaprije?eni Infotainment sustav ima ekran veli?ine ?ak 9,3 in?a, dok digitalna plo?a s instrumentima TFT tehnologije ima dijagonalu od sedam ili 10 in?a. Francuzi tvrde da je intuitivniji, brži i pregledniji, kao i da samovoze?e mogu?nosti Razine 2 funkcioniraju izvrsno, ali to ?emo mo?i potvrditi tek nakon prvih testnih kilometara.
Novi Renault Captur smršavio je prosje?nih 40 kilograma što je postignuto ve?im udjelom ?elika visoke ?vrsto?e i aluminija, ali ponajviše nove napredne modularne platforme CMF-B (Common Module Family).
Po pitanju motorizacije, sve je isto kao u Cliju. Ponuda kre?e turbobenzincem 0.9 sa 75 i 90 KS, a zahtjevnijim kupcima nudit ?e se novi 1.3-litreni TCe motor, koji u Meganeu razvija 100 i 140 KS. Spekulira se da ?e dobiti i izvedbu sa 115 KS. Izvrstan dizelaš 1.5 dCi razvija 75, 90 i 110 KS. Benzinac 0.9 dolazit ?e u kombinaciji sa 5-stupanjskim ru?nim mjenja?em, ostali ?e imati 6-stupanjski, a uz najsnažnije izvedbe mo?i ?e se doplatiti za automatski mjenja? EDC s dvostrukom spojkom. Kao i u slu?aju prethodnika, kupcima se ne?e nuditi izvedba s pogonom na sve kota?e.