Nijemci su ?ak i razvoj Golfa VIII stavili na ?ekanje ne bi li do kraja izbrusili elektri?ni Volkswagen ID.3 koji ?e biti predvodnikom najzna?ajnije revolucije u povijesti proizvo?a?a iz Wolfsburga.
Koliko su ozbiljno pristupili razvoju elektri?ne obitelji I.D. najbolje opisuje podatak da ?e Nijemci u slijede?ih 10 godina u razvoj elektri?nih modela uložiti okruglo devet milijardi eura.
O unutrašnjosti modela Volkswagen ID.3 zasad se nije znalo puno, ali sad su u javnost procurile prve fotografije izgleda, koje kako se i o?ekivalo najavljuju kompletnu digitalizaciju armature. No, svi detalji bit ?e poznati tek nakon službene premijere koja je najavljena za salon automobila u Frankfurtu u rujnu ove godine.
Izvana je novi elektri?ni model velik kao Golf, no u unutrašnjosti ima mjesta kao u Passatu. ID.3 bit ?e dostupan s tri razli?ita baterijska sklopa, ja?ine 45, 58 i 75 kilovat sati. Namjera im je u prvo vrijeme najviše prodavati ina?icu sa srednjom baterijom. Najslabija baterija po WLTP-u osigurava autonomiju od 300 km, a ona najve?e i 550 kilometara! Izvedbe s ja?im baterijskim sklopovima mo?i ?e se puniti sa 100, a i ja?im 125-kilovatnim brzim punionicama.
Na slijepo, u prvom danu 9. svibnja, rezervirano je ve? 10.000 modela ID.3 1ST. Po dimenzijama i obliku sli?an Golfu, s po?etnom cijenom od 23.000 eura! VW ulaže 9 milijardi eura, a u 10 godina izradit ?e 10 milijuna elektri?nih I.D. auta. Kad bi ga uspore?ivali s konvencionalnim modelima, najsli?niji je 110 kilovatnom dizelskom Golfu, koji je i najomiljeniji i koji stoji s DSG mjenja?em u EU približno 26.000 eura. Onaj s istom automatskom mjenja?kom kutijom, ali s usporedivim benzincem stoji 24.000 eura.