Renault Megane R.S. Trophy-R postavio je novi rekord od 2’48’’338 (više od 5 s bolje od prethodnog rekorda) za serijske automobile s prednjim pogonom na legendarnoj stazi Spa-Francorchamps gdje je održano doga?anje R.S. Days, svega nekoliko dana nakon što je srušio rekord na stazi Nürburgring Nordschleife. Ova je rekordna vožnja emitirana uživo na društvenim mrežama Renault Sporta, tijekom otvorenja 5. utrke prvenstva Formula Renault Eurocup.
Renault Megane R.S. Trophy-R novo je poglavlje pri?e zapo?ete prije 15 godina, pri?e u kojoj, baš kao i njegovi slavni prethodnici, ruši rekord za rekordom za serijske automobile s prednjim pogonom i time potvr?uje Renault Sportovu strast prema izazovima i performansama.
U usporedbi s Méganeom R.S. Trophy, Renault MÉGANE R.S. TROPHY-R, pokretan identi?nim motorom snage 300 KS ve?u brzinu duguje smanjenju mase (do 130 kg), zahvatima na aerodinamici i radikalnim preinakama šasije za bolje prianjanje.
Renault Megane R.S. Trophy-R na tržište stiže prije kraja 2019. u ograni?enoj numeriranoj seriji od 500 primjeraka.
Patrice Ratti – glavni direktor odjela Renault Sport Cars
„Novi MÉGANE R.S. Trophy-R postavio je novi rekord u svojoj kategoriji, ovoga puta na Spa-Francorchampsu, jednoj od najzahtjevnijih staza na svijetu. Taj je rekord tim zna?ajniji što je postavljen pred o?ima zajednice zaljubljenika u R.S. modele, na doga?anju R.S. Days. ?iste performanse, bliskost voza?a za upravlja?em i obožavatelja, prekrasno dijeljenje informacija i strasti: ovo je stav koji podcrtava razvoj naših automobila i vrlo posebnu povezanost s našom zajednicom.”
U skladu s tradicijom Renault Sporta, nova generacija modela MÉGANE R.S. TROPHY-R performanse duguje ?istoj snazi. Motor snage 300 KS preuzet je iz Méganea R.S. Trophy, predstavljenog po?etkom 2019. MÉGANE R.S. TROPHY-R razvijen je kao trka?i automobil u vrlo kratkom vremenu. Iza njega stoji mala, predana ekipa koja se fokusirala na tri podru?ja: najve?e mogu?e smanjenje mase (do 130 kg u odnosu na Mégane R.S. Trophy bez dodatne opreme), izmjene na aerodinamici i radikalne zahvate na osovinama.
Nastavno na rekord postavljen na Nürburgringu, Renault Sportova strast prema sportu dovela ga je do novih izazova, kao što je staza Spa-Francorchamps, što je bio i vrhunac utrke Total 24 sata Spa. Novi MÉGANE R.S. TROPHY-R postavio je novi apsolutni službeni rekord i podigao letvicu za sve serijske gradske automobile na stazi Spa-Francorchamps. Rekord je srušen tijekom doga?anja R.S. Days, pred o?ima brojnih fanova, 24. srpnja 2019. u 11:55.
Za upravlja?em Méganea R.S. Trophy-R bio je Laurent Hurgon, vlasnik brojnih rekorda na stazi Nürburgring, koje je osvojio s razli?itim generacijama ovog automobila. „Još sam jednom uistinu ponosan i oduševljen. Spa-Francorchamps jedna je od najdražih europskih staza svakom voza?u. Vrlo je brza i zahtjevna, a ovaj je automobil kao stvoren za tu konfiguraciju staze. Zahvati na aerodinamici polu?ili su vrhunske rezultate. Osje?aj u zavojima Raidillon, Pouhon i Blanchimont uistinu je fantasti?an. Kakav užitak!”
Osim fanova na stazi, rekordnu vožnju su uživo pratili ?lanovi zajednice Renault Sport na njezinim društvenim mrežama. Hvalevrijedna inicijativa, dosad nevi?ena u automobilskoj industriji.
Doga?anje R.S. Days organizirano je u sklopu utrke Formula Renault Eurocup na „Ardenskom toboganu“, kako je od milja zovu voza?i, jednoj od najljepših staza na svijetu, koju krasi niz legendarnih zavoja kao što su Raidillon i Eau Rouge. Bila je to prilika da se (ponovno) upoznamo sa starim i novim Renault Sportovim modelima i za susret sa stru?njacima i voza?ima koji se natje?u u brojnim prvenstvima. Takva doga?anja, koja savršeno upotpunjuju trka?e vikende, utjelovljenje su na?ela „sa staze na cestu”. Vlasnici modela R.S. mogli su se provozati stazom izme?u dvaju službenih treninga. Mogli su upoznati i Laurenta Hurgona koji je uvijek spreman podijeliti svoju strast s obožavateljima.
A kako bi uspomena na ovaj doživljaj trajala, Renault Sport kreirao je prepoznatljivu liniju odje?e TROPHY-R, dostupnu i na stranici www.renaultsport.com
Pri?a o Méganeu R.S. i rekordima traje ve? više od 10 godina, ponajprije na stazi Nürburgring. Zapo?ela je 2008. prvim rekordom u kategoriji serijskih automobila s prednjim pogonom: Mégane R.S. R26.R krug oko Nordschleifea napravio je za 8 minuta i 17 sekundi. Taj je rekord Laurent Hurgon srušio tri godine kasnije za upravlja?em Méganea R.S. Trophy, s vremenom 8’07“97. Tri godine kasnije, prvi je puta probijena magi?na granica od 8 minuta. Mégane III R.S. Trophy-R stazu je prešao za 7’54”36. On je bio i za upravlja?em novog Méganea R.S. TROPHY-R kad je na 20,600 km dugom Nordschleifeu postavio novi rekord od 7’40’’100 (odnosno 7’45’’389 na službenom krugu duljine 20.832 km), u potjeri za rekordom u kojem je svaka nova sekunda sve nedohvatljivija. Ovoga je puta Laurent Hurgon rekord postavio na stazi Spa-Francorchamps.