Kupcima ?e se Audi S4 nuditi u benzinskoj izvedbi sa 350 KS te u dizelskoj sa 340 KS, bez obzira na izbor performanse su naglašeno sportske.
Audi A4 B9 peta je generacija njema?ke premium uspješnice, koja je predstavljena na salonu automobila u Frankfurtu u rujnu 2015. godine, a u prodaju je stigla nekoliko mjeseci kasnije. Osim pove?anja gabarita najzna?ajnija vrlina pete generacije bio je uspješan downsizing, koji je omogu?io smanjenje mase za golemih 120 kilograma. No, obzirom na uspješan tržišni start koji je ostvario novi BMW Serije 3 G20, uprava proizvo?a?a iz Ingolstadta nije mogla ?ekati skrštenih ruku nego je poboljšala svoju uspješnicu i predstavila osvježeni Audi A4 B9.
Premda ve?ih vizualnih promjena nema, svakim novim detaljem osvježeni Audi A4 isti?e uspješnu implementaciju evolucije dizajnerskog izri?aja koji su predstavili svi aktualni modeli. Nova rešetka hladnjaka naglašava premium dojam, a svi modeli opremljeni su svjetlima u LED tehnologiji, dok se uz doplatu nude hi-tech svjetla u Matrix LED tehnologiji.
Unutrašnjost je ionako ve? godinama sinonim za ergonomsku izvrsnost pa je samo oplemenjena novim MMI Infotainment sustavom sa 10,1-in?nim ekranom. Bolje opremljeni modeli donose potpuno virtualan kokpit.
Ljubiteljima adrenalina nudi se Audi S4 sa 3-litrenim turbobenzincem koji razvija 350 KS pa do stotke sprinta ve? za 4,7 s, dok je najve?a brzina ograni?ena na 250 km/h. No, Audi S4 mogu?e je opremiti i 3-litrenim dizelašem sa 340 KS, koji nudi ubrzanje do 100 km/h za 4,8 sekundi.
I dok je kod benzinca sve ve? jako dobro poznato, Audi S4 u dizelskoj izvedbi tehnološki je vrlo zanimljiv. Radi se o 3-litrenom dizelašu V6 koji razvija 340 KS i 700 Nm. No, usmjerenost sportu izvedena je na ekološki prihvatljiv na?in obzirom da koristi 48-voltnu instalaciju i elektri?no pokretan kompresor, koji se napaja litij-ionskim baterijama smještenim u prtljažniku ispod utovarnog prostora. Takva vrsta elektrifikacije izabrana je kako bi se poboljšao odziv na gas, odnosno smanjila tzv. turbo rupa. Sustav EPC (Electric Powered Compressor) najve?i doprinos daje pri brzinama vrtnje motora manjim od 1650/min, kad je brzina ispušnih plinova premala da bi turbopunja? disao punim plu?ima. Osim poboljšanja performansi, sustav EPC povoljno utje?e i na potrošnju goriva koju u prosjeku smanjuje za oko 0,7 litara na 100 km.