Broj kvarova se kod Kije popravio za dva boda u odnosu na prošlu godinu – 1. mjesto me?u svim neluksuznim brendovima i ukupno 2. mjesto me?u svim brendovima.
Petu godinu zaredom Kia je postala neluksuzni proizvo?a? automobila koji je u istraživanju J.D. Power IQS 2019 o po?etnom zadovoljstvu kupaca ostvario najbolji rezultat.
S evidentiranih 70 kvarova na 100 vozila Kia je za dva boda popravila prošlogodišnji rezultat.
Sportageve pobjede u nizu
Pobjede u nizu na podru?ju kvalitete ne ostvaruje samo marka Kia kao cjelina nego i njeni modeli. Tako je Sportage, koji je me?u svim sportskim terencima ve? 25 godina sinonim za vrhunsku kvalitetu, nakon prošlogodišnjeg 2. mjesta ove godine slavio u razredu malih sportskih terenaca u istraživanju IQS. Osim toga Sportage je dva puta zaredom pobjednik prestižnog istraživanja J. D. Power o pouzdanosti vozila (Vehicle Dependability Study 2017, provedeno u Njema?koj*), u kojoj voza?i detaljno ocjenjuju svoje vlasni?ko iskustvo o vozilu koje voze više od dvije godine. Legendarni Kijin SUV je ostvario i najbolji rezultat svih vremena na testu izdržljivosti njema?kog Auto Bilda, dobio brojna priznanja za dizajn i osvojio nagradu Best Buy za najbolji omjer izme?u kvalitete i cijene.
?etiri su modela Kia me?u 10 najboljih, što je najviše od svih brendova
Za Kijin dugogodišnji uspjeh u istraživanju IQS najzaslužnija su 4 modela (Rio, Forte, Sportage i Soul) koji su se plasirali me?u 10 najboljih u ukupnom poretku, ?ime je Kia postala brend s najviše pobjednika.
Modeli Rio, Forte, Sportage i Sedona pobjednici u svojim razredima
Pored toga Kia je imala 4 pobjednika po razredima: Rio (malo vozilo), Forte (kompaktno vozilo), Sportage (mali sportski terenac) i Sedona (monovolumen).
„Biti na vrhu u istraživanju J.D. Power o po?etnom zadovoljstvu kupaca me?u masovnim brendovima iznimna je ?ast, ali održavanje vode?eg položaja pet godina zaredom nesumnjivo potvr?uje Kijinu privrženost kvaliteti i vlasni?kom iskustvu”, rekao je Michael Cole, izvršni direktor Kia Motors America. „S ?etiri pobjednika u svojim razredima – i tri dodatna modela me?u najbolja 3 u svojem razredu – Kia utjelovljuje filozofiju brenda kojem je kupac uvijek na prvom mjestu.”
Godišnji izvještaj analizira odzive 76.256 kupaca vozila (257 razli?itih modela) u 26 kategorija. Vozila ocjenjuju s obzirom na voza?ko iskustvo, mogu?nosti motora i mjenja?a kao i širok izbor stvari povezanih s kvalitetom, koje su prijavili vlasnici vozila u prvih 90 dana korištenja vozila.