Premda ?e se službena premijera održati na rujanskom salonu automobila u Frankfurtu, društvo iz Ingolstadta ve? je otkrilo sve adute kojima raspolaže novi Audi RS6 Avant.
Po pitanju tehnike velikih promjena nema. Glavni pokreta? adrenalina i dalje je twin-turbo motor 4.0 V8, ali je snaga sad pove?ana na 600 KS, dok najve?i okretni moment iznosi okruglo 800 Nm. Za prijenos snage zadužen je 8-stupanjski automatski mjenja?.
Zahvaljuju?i velikoj snazi motora i naprednom sustavu pogona na sve kota?e Quattro, novi Audi RS6 ubrzava poput najboljih supersportaša. Do 100 km/h potrebno mu je svega 3,6 sekundi, dok je najve?a brzina ograni?ena na 250 km/h. Uklanjanjem blokade sposoban je potegnuti debelo preko 300 km/h.
Adaptivan zra?ni ovjes i zatvara?i diferencijala zaslužni su za suverenu stabilnost pa, uz ve? spomenuti pogon Quattro, ne postoji podloga ili vremenski uvjeti u kojima se Audi RS6 ne?e sna?i. Voza?u se na izbor nudi šest razli?itih programa rada koji utje?u na tvrdo?u ovjesa, preciznost volana, odziv gasa, raspodjelu snage po osovinama i brzini rada automatskog mjenja?a.
Karoserijski dodaci u dobroj mjeri naglašavaju agresivan karakter. Ve? letimi?nim pogledom na novi Audi RS6 jasno je da se radi o perjanici ponude. Veliki usisnici zraka, karoserijski dodaci koji doprinose stabilnosti i karbo-kerami?ki diskovi snažno ga vizualno odvajaju od slabije bra?e.
Sve primamljivo po pitanju tehnike i vanjskog izgleda moglo bi, me?u zagriženim fanovima izvedbi RS, biti poljuljano pogledom u unutrašnjost. Naime, koncepcijski se nema što prigovoriti, ali nedostaje sportskog doživljaja. Interijer je ogledalo najbolje tehnologije kojom raspolaže proizvo?a? iz Ingolstadta, ali je previše luksuzna, a premalo sportska.
Armaturom dominiraju ?ak tri velika ekrana. Prvi je 12,3-in?ni ekran digitalnog prikaza instrumenata, drugi je 10,1-in?ni ekran Infotainment sustava na vrhu konzole, dok se ispod njega nalazi još jedan 8,6-in?ni ekran.
Konkretan datum po?etka prodaje, kao i cijene, bit ?e poznati tek nakon službene premijere na salonu automobila u Frankfurtu.