Nijemci inzistiraju na tome da ga se ne zove hibridom, ali ?injenica jest da ?e se novi Ford Focus RS imati hibridnu tehnologiju.
Radi se o uvo?enju 48-voltne instalacije i sustavu BISG (Belt Integrated Starter Generator), koji je zapravo kombinacija elektropokreta?a i generatora. No, bez obzira na elektrifikaciju novi Ford Focus RS još jednom ?e dokazati da je kralj sportaša C-segmenta.
Naime, dora?eni 2.3-litreni 4-cilindarski turbobenzinac ?e biti nabijen na okruglo 400 KS i 600 Nm, pa ?e u kombinaciji s pogonom na sve kota?e i tradicionalno najboljim ovjesom u klasi postaviti nova mjerila.
Stru?njaci iz Forda uvjeravaju kako uvo?enjem elektrifikacije novi Ford Focus RS ne?e nimalo izgubiti na performansama, samo ?e vlasnicima omogu?iti ekonomi?niju vožnju.
Službena premijera o?ekuje se na salonu automobila u Ženevi u ožujku 2020. godine.