Renault ovaj mjesec predstavlja novi logotip. Prvotno predstavljen u sije?nju, tijekom predstavljanja nove strategije Renaulution, ve? je tada krasio prednju masku modela Renault 5 Prototype. Svojim inovativnim, živopisnim i suvremenim dizajnom utjelovljuje Renaultov „Novelle vague“, zaokret kojim marka unosi suvremenost u automobilsku industriju, pozicioniraju?i se kao tehnološka i uslužna marka koja se temelji na ?istoj energiji.
Dok je prethodni logotip (predstavljen 2015.) bio vizualno složeniji, a njegovi obrisi katkad nejasni u manjim dimenzijama, novi dizajn romba veoma je jasan i prepoznatljiv u svim dimenzijama i na?inima izvedbe – bio logotip izvezen, prošiven ili ugra?en na prednji kraj automobila. Plošni dizajn u skladu je s duhom vremena, iako Renault ve? odavno njeguje tradiciju logotipa oštrih linija, po?evši od ina?ice iz 1946. do novog 3D logotipa koji je 1992. dizajnirao Style Marque. No, Renault nije nostalgi?an za sedamdesetima. „Novelle vague“ izraz je suvremenosti marke i okrenutosti tehnološkom napretku.
Novi logotip ve? se prikazuje na televizijskim reklamama za Renault Zoe u Francuskoj i upotrebljava na društvenim mrežama, a od lipnja ove godine na?i ?e se i na razli?itim internetskim platformama. Što je najvažnije, od sljede?e ?e godine ponosno krasiti nove Renaultove modele i prodajne salone.
Renaultov logotip u obliku romba odnosno dijamanta jedan je od najlegendarnijih i najprepoznatljivijih u automobilskom svijetu.
Prvi logotip u obliku romba pojavio se na modelu 40CV predstavljenom 1925. Njegov dizajn otad je neznatno mijenjan kako bi se prilagodio razli?itim modelima. Nakon nacionalizacije Renaulta i nastanka društva Regie Nationale des Usines Renault (RNUR), 1946. godine, nastaje logotip ?istih i oštrih linija. Od 1959. natpis „Régie Nationale” uklonjen je s logotipa Renault, a sam logotip moderniziran je novim fontom. Zatim je 1972. predstavljen vrlo upe?atljiv logotip koji su zajedno dizajnirali modernisti?ki slikar i kipar Yvaral i njegov sin Victor Vasarely. Taj se logotip zadržao na prednjim maskama Renaultovih modela punih 20 godina, a 1978. upotpunjen je fontom Wolffa Olinsa. Godine 1992. Style Marque odlu?io je poja?ati 3D efekt legendarnog dijamanta uporabom kromiranog okvira koji se savršeno slagao s fontom Wolffa Olinsa, zadržanog sve do 2004. Dijamant se zatim našao unutar žutog ?etverokuta, a pratio ga je i novi font. Tri godine kasnije, 2007., natpis je postavljen unutar žutog ?etverokuta, tik ispod dijamanta.
Logotip je posljednji put promijenjen 2015. godine, a obilježili su ga novi dizajn i font koji je razvio Renaultov dizajnerski studio u suradnji s tvrtkom Interbrand.