Goodyear se nakon trinaestogodišnje stanke vratio u me?unarodni svijet utrka sportskih automobila. Njihove najnovije trka?e gume koje su podnijele dvanaest tisu?a kilometara provjeravanja na sedam razli?itih trkališta po svijetu doživjele su vatreno krštenje u Silverstoneu, gdje se odvijao po?etak natjecanja svjetskoga prvenstva u izdržljivosti FIA World Endurance Championship (WEC).
Goodyear je za svoj povratak u me?unarodni svijet automobilisti?kih utrka odabrao svjetsko prvenstvo u izdržljivosti FIA WEC, gdje se natje?e u kategoriji LMP2. U njoj vlada izuzetna konkurencija, ne samo me?u trka?im ekipama nego i me?u proizvo?a?ima guma jer je to jedina ovogodišnja kategorija s otvorenom konkurencijom guma. Na otvorenju sezone 2019./2020. koje je na prvi rujanski dan održano u Silverstoneu, Goodyearove najnovije trka?e gume uvjerljivo su dokazale svoju vrhunsku izdržljivost.
Za po?etak sezone, koja obuhva?a osam provjera izdržljivosti, Goodyear je razvio ?etiri posve nove specifikacije trka?ih guma. Budu?i da na utrkama koje traju od 4 do 24 sata vrijede izuzetno zahtjevni i promjenjivi uvjeti, Goodyear se pri osmišljavanju guma prvenstveno usredoto?io na njihovu svestranost i vrhunsku izdržljivost. To je postigao posve novom konstrukcijom guma za suhu podlogu, a razvoj guma za mokru podlogu diktiralo je uvo?enje novih tehnologija koje osiguravaju sve potrebno za pobjedu na kiši. Goodyear je intenzivno testirao gume na dvanaest tisu?a kilometara staze na sedam trkališta diljem svijeta jer ih je želio isprobati u najraznovrsnijim situacijama i na razli?itim temperaturama.
Za utrke na Goodyearovim gumama odlu?ile su se ekipe Jackie Chan DC Racing, Jota Sport i High Class Racing, koje su nakon tijesne borbe u nepredvidljivim vremenskim uvjetima završile utrku u Silverstoneu na ?etvrtom, petom i sedmom mjestu. Utrku je obilježio nemilosrdno brz tempo, jer su postignuta vremena kruga bila za više od tri sekunde kra?a nego prošle godine. Sljede?a je prilika za suo?avanje u trka?oj areni ve? 6. listopada, kad se karavana svjetskoga prvenstva FIA WEC seli na japansko trkalište Fuji.