Japanci su predstavljanjem naprednog elektri?nog automobila s retro dizajnom najavili veliku prekretnicu u razvoju budu?ih modela.
Kupcima okrenutim prvenstveno štednji namijenjena je izvedba sa 100 kW (136 KS), dok je onim sklonijim sportskoj vožnji namijenjena izvedba sa 113 kW (154 KS) i 315 Nm, koja do 100 km/h ubrzava za okruglo osam sekundi. Dobru zabavu u vožnji naglašava stražnji pogon, a takva koncepcija je pogodna i za gradske uvjete, jer omogu?ava ve?i otklon kota?a pa je krug okretanja manji, a manevarske sposobnosti bolje.
Baterijski paket kapacitete 35,3 kWh omogu?ava doseg od solidnih 220 kilometara, a na brzom punja?u se baterije do 80 posto kapacitete mogu napuniti za 30 minuta. Koliko kod izvana mami retro pristupom toliko je iznutra pravi hi-tech pa unutrašnjoš?u dominiraju dva 12,3-in?na ekrana.