Hyundai je u Frankfurtu predstavio i10 i Hyundai Veloster N ETCR

0
321

Otvaranjem Sajma automobila u Frankfurtu (IAA), koji se održava od 10. do 22. rujna 2019., Hyundai pruža ekskluzivan uvid u budu?nost mobilnosti. Predstavljen je koncept 45, potpuno elektri?ni koncept koji najavljuje dizajnerske smjernice budu?ih EV modela marke. Hyundai Motorsport tako?er lansira svoj prvi elektri?ni trka?i automobil, Veloster N ETCR. Uz to, Hyundai u Frankfurtu slavi i svjetsku premijeru potpuno novog modela i10.

Automobil je nekad bio jednostavno prijevozno sredstvo, ali koncept automobila se neprestano mijenja. Na ovogodišnjem frankfurtskom salonu Hyundai predstavlja svoju personaliziranu strategiju za iskustvo kupca u budu?im elektri?nim vozilima. Hyundai smatra kako ?e budu?a vozila kupcima pružiti više slobode u smislu personalizacije i dizajniranja njihovih automobila i to na na?in na koji ljudi dizajniraju svoje domove i oblikuju svoje automobile prema svom vlastitom životnom stilu.
Novi koncept naglašava budu?i smjer dizajna istražuju?i evoluciju Hyundaijevog dizajnerskog jezika “Sensuous Sportiness“. “Sensuous” ozna?ava poja?ane emocionalne vrijednosti koje kupci mogu iskusiti dizajnom, a “Sportiness” je odlu?an uvesti te vrijednosti kroz inovativna rješenja za mobilnost.

Pored novog elektri?nog koncepta 45,Hyundai je na svom štandu predstavio seriju interaktivnih displeja koji ?e posjetiteljima pružiti mogu?nost da sami iskuse STYLE SET FREE koncept. To uklju?uje STYLE SET FREE Studio, koji posjetiteljima omogu?uje interakciju s razli?itim materijalima za stvaranje efekta kaleidoskopa, kao i H-Space, koji kupcu nudi iskustvo personalizacije u automobilu.

Na salonu u Frankfurtu Hyundai otkriva sljede?u fazu svoje vizije budu?e mobilnosti, predstavljaju?i elektri?ni konceptni automobil koji nagoviješta Hyundaijevo poimanje mobilnosti u budu?nosti. Po?etkom ove godine na sajmu potroša?ke elektronike CES u Las Vegasu i na milanskom tjednu dizajna, Hyundai je predstavio prve korake STYLE SET FREE koncepta.

“Oduševljeni smo što ?emo ponovno prikazati niz uzbudljivih proizvoda, kao i našu budu?u viziju mobilnosti na salonu u Frankfurtu, našem “doma?em” sajmu automobila u Europi”, rekao je Andreas-Christoph Hofmann, potpredsjednik za marketing i proizvode tvrtke Hyundai Motor Europe. “Predstavljanjem našeg EV koncepta 45, i prvog elektrificiranog trka?eg automobila, Hyundai dodatno dokazuje kako je predvodnik eko-mobilnosti”.

Hyundai Motorsport (HMSG) prvog je novinarskog dana salona u Frankfurtu ekskluzivno predstavio svoj prvi elektri?ni trka?i automobil koji je dizajniran i izra?en u središtu tvrtke u njema?kom Alzenau. On donosi novu eru motorsporta, a elektri?ni sportski automobili postaju glavni stupovi Hyundai Motorsport strategije.

Hyundaijev uzbudljivi novitet utjelovljuje kombinaciju snažnih sportskih automobila i alternativne izvore energije. Osim toga, Hyundai predstavlja najnovije potpuno ekološko rješenje punjenja elektri?nih automobila. Zahvaljuju?i Hyundaijevoj tehnologiji gorivih ?elija, Hyundaijev Generator ?e biti prijenosna stanica za punjenje elektri?nih vozila. Sustav punjenja sastoji se od dva paketa gorivih ?elija koje energiju proizvode iz vodika što rezultira ekološkim sustavom punjenja.

Hyundai je sve?ano predstavio potpuno novu generaciju modela i10. Posljednji novitet iz i-game korejskog proizvo?a?a je klju?ni igra? Hyundaijeve europske strategije i najsigurniji te najpoveziviji automobil u svom segmentu. Novi Hyundai i10 odlikuje se dinami?nim novim dizajnom, ali i mnoštvom drugih novosti i poboljšanja poput sustava povezivanja što uklju?uje sustave Connected Car i Bluelink®, a to ga ?ini vode?im u A-segmentu.

Potpuno novi i10 utjelovljuje Hyundaijeve temeljne vrijednosti i kombinira dva Hyundaijeva temeljna stupa: sigurnost i performanse. To je automobil koji je razvijen u Europi za europske kupce i donosi Hyundaijev pristup da mobilnost postane pristupa?nija uz zadržavanje visokih tehni?kih standarda. Osim standardnog modela, Hyundai je predstavio i i10 N Line. To je tre?i Hyundaijev model nakon i30 i Tucsona opremljen paketom N Line, koji je postao važna komponenta Hyundaijeve modelske strategije.

Hyundai je predstavio opsežnu flotu serijskih ekoloških modela, dok drugi proizvo?a?i još samo pri?aju o tome, te se nametnuo kao lider budu?e mobilnosti. Marka nudi najširi asortiman elektrificiranih pogonskih sklopova i prodala je preko 600.000 elektrificiranih vozila na globalnoj razini. Posjetitelji frankfurtskog salona mo?i ?e prou?iti dva najnovija ekološka modela Hyundaija – potpuno novu Konu Hybrid i novu verziju modela Ioniq EV, koji ?e biti izloženi na Hyundaijevom štandu cijelo vrijeme trajanja sajma.

Hyundaijeva konferencija za medije na IAA održala se danas u paviljonu 11 u 09:25 sati. Hyundai je na IAA predstavio Hyundai Faces, interaktivni medijski doga?aj za odabrane medije na press dane frankfurtskog salona.

Hyundai Faces se sastojati od niza panela uz ekskluzivne razgovore s klju?nim Hyundaijevim managerima, koji ?e ponuditi uvid u tri klju?ne teme koje se temelje na tri glavna stupa marke: napredak, performanse i sigurnost. Svi ?e se paneli sastojati od 15-minutnog razgovora i prezentacije, nakon ?ega ?e uslijediti 15-minutna sesija s pitanjima i odgovorima.

Hyundai se udružio s nizozemskom tvrtkom Join the Pipe, koja proizvodi boce za višekratnu uporabu u svrhu smanjenja koli?ine otpada koja dolazi od plasti?nih boca za jednokratnu uporabu. Posjetitelji Hyundaijeva štanda mo?i ?e dobiti održivu bocu. Ovom suradnjom Hyundai doprinosi ?iš?em okolišu u zemljama u razvoju redistribucijom pitke vode na pošten i higijenski na?in.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com