50. Ro?endan: Lamborghini Countach (1971.)

0
483

Ferruccio Lamborghini tri je godine razvijao Countacha, a jednako toliko vremena trebalo je i Mati Rimcu za Concept_Two…

Svijet slavi 50 godina legende koja je debitirala 1971. Suštoj suprotnosti Ferrarija trebale su tri godine prije nego što su prvi primjerci krenuli na ceste. Ali kad se jednom odvezao u proizvodnju, trajo je “cijelu vje?nost”. Proizvodio se 16 godina, sve do 1990., kada ga je zamijenio legendarni Diablo. Unato? dugom proizvodnom razdoblju, samo je 1999 primjeraka napustilo tvornicu, od kojih je najve?i broj izra?en u povodu 25. godišnjice Lamborghinija, koji je na put krenuo 1988.

Zanimljivo je da je zbog njihove slike koju obilježavaju brojna krila, prorezi i o aerodinami?nim dodacima brinuo se tadašnji dizajner u Lamborghiniju, Horacio Pagani, a do srpnja 1990. proizvedeno je 658 vozila. Desetlje?a su pokazala da je ovo model koji je ostavio traga na današnjim modelima marke. Zanimljivo i Mate Rimac potrošio je gotovo isto vrijeme kao i ?uveni talijanski konstruktor. Upravo neki dan ishodovao je i posljednje test dozovole za svoj Concept_Two i to nakon što ga je kao koncept pokazao na Geneve Motor Showu 2018.

Lamborghini automobili poznati su po tome što su (gotovo) svi nazvani po legendarnim bikovima koji su se borili u prstenovima tradicionalnih španjolskih borbi bikova. Ne Countach. Prema legendarnom testnom voza?u marke Valentinu Balboniju, vratar u dizajnerskom centru Nuccio Bertone u Torinu pobrinuo se za njegovo ime. I kako se kasnije pokazalo, njegova je reakcija bila kad je u sobu gdje se nalazio model od gline pratio inženjera Paola Stanzanija i predsjednika Lamborghinija Boba Wallacea.

Rije? Countach zapravo je nemogu?e prevesti, jer je to izraz koji se koristi u talijanskoj pokrajini Piemont (odakle je vratar bio), a njime izražavaju pomalo vulgarno zaprepaštenje. I to su vjerojatno osje?ali posjetitelji autosalona u Ženevi kad su 11. ožujka 1971. prvi put vidjeli potpuno novi automobil koji nije nalikovao niti jednom automobilu Lamborghini u to vrijeme, a istovremeno su predstavili tradicionalni dizajnerska nota studija Bertone.

Automobilisti?ka javnost bila je naviknuta na zaobljene linije Countachove prethodnice Miure, a pridošlica je donijela posve novi stil, obilježen oštrim linijama i dva najvažnija elementa Lamborghinijevih vozila u nadolaze?im desetlje?ima: uronjena svjetla i vrata koja se otvaraju prema gore. . Za dizajn se pobrinuo Marcello Gandini, a automobil je debitirao upravo u Bertoneovom izložbenom salonu, jer je Lamborghini bila zauzeta posljednjom evolucijskom verzijom modela Miura, Miura SV.

Oblik, me?utim, nije bio jedini revolucionarni element Countacha. Automobil je nosio naziv projekta LP112, što je kra?e za Longitudinale Posteriore, što zna?i da je Countach postao prvi automobil marke s 12-cilindri?nim motorom postavljenim centralno i uzdužno za voza?a – dizajn koji je Lamborghini koristio za svoje perjanice (ili bicikl) koriste se danas. U me?uvremenu je u motornom prostoru jedinica pronašla jedinicu zapremine 4.971 kubi?ni centimetar, a kasnije je Lamborghini ponudio i verzije s manjim i ve?im motorima.

Iako je Countach debitirao 1971. godine, trebale su tri godine prije nego što su prvi primjerci krenuli na ceste. Ali kad se jednom odvezao u proizvodnju, dugo nije odlazio. Proizvodio se 16 godina, sve do 1990., kada ga je zamijenio legendarni Diablo. Unato? dugom proizvodnom razdoblju, samo je 1.999 jedinica napustilo tvornicu, od kojih je najve?i broj izra?en u povodu 25. godišnjice Lamborghinija, koji je na put krenuo 1988. Zanimljivo je da je zbog njihove slike koju obilježavaju brojna krila, prorezi i o aerodinami?nim dodacima brinuo se tadašnji dizajner u Lamborghiniju, Horacio Pagani, a do srpnja 1990. proizvedeno je 658 vozila.

Kako je Countach doista dobio svoje ime, vjerojatno nikada ne?emo saznati. Kao što je re?eno, ameri?koj web stranici Car and Driver povjerio ju je Valentino Balboni, koji je posao u Lamborghiniju dobio tek 1968. godine, kada je Countach ve? bio u povojima. Ali ?ak i u Lamborghiniju nisu u potpunosti jedinstveni oko toga. Prema jednoj verziji, za njegovo ime brinuo se pijemontski farmer koji je u posljednjim fazama razvoja pronašao prototip skriven u staji negdje u Grugliascu (blizu Torina), a prema drugoj, prema Gandiniju, u izjavi za Lamborghini prošle godine) Protuma?ite popularnu frazu jednog od bodybuildera u Bertoneu. Gandini je tada Wallaceu predložio novo ime za automobil, koje je zauvijek bilo upisano u zodijak.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com